איברים של סוס אציל (ש) (3)

איברים של סוס אציל (ש) (3)
מדריך לפתרון תשחצים: פיצוח הגדרת "איברים של סוס אציל"

סוסים אצילים ידועים באלגנטיות, בכוחם ובמהירותם יוצאי הדופן. הסוסים הללו גדלו באופן סלקטיבי במשך מאות שנים כדי לשפר תכונות ספציפיות, והתוצאה היא זן של סוסים בעלי מאפיינים ייחודיים רבים.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של סוסים אצילים הוא הרגליים שלהם. הגפיים העדינות והשריריות שלהם, הידועות גם כאיברים, מספקות להם איזון, זריזות וכוח נפץ יוצאי דופן. הרגליים החזקות הללו מאפשרות לסוסים אצילים לרוץ במהירויות אדירות לבצע תמרונים מורכבים בקלות.

בהגדרת התשחץ "איברים של סוס אציל", אנו מתבקשים לזהות את המילה המתאימה לתאר את רגלי הסוס האציל. המילה צריכה להיות בת 3 אותיות ולהתחיל באות "ש".

כדי לפתור את ההגדרה הזו, אנו יכולים להתחיל על ידי לחשוב על שמות שונים של חלקי גוף בעלי חיים. לבני אדם, למשל, יש רגליים, זרועות וראש. לסוסים יש גם רגליים, אבל איך נקראים רגלי הסוסים?

מושג אחד שעשוי לעלות בדעתנו הוא "פרסות". פרסות הן החלקים הקשים והקרניים של רגלי הסוסים המגנים על רגליהם ומספקים אחיזה. עם זאת, המילה "פרסות" אינה מתאימה להגדרה שלנו מכיוון שהיא אינה מתחילה באות "ש".

מושג נוסף שעשוי לעלות בדעתנו הוא "שוקיים". שוקיים הם חלקי הרגליים העליונות של הסוסים הממוקמים בין הברך לפרסה. המילה "שוקיים" מתאימה להגדרת התשחץ שלנו הן במונח אורכה והן במונח האות הראשונה שלה.

לפיכך, התשובה להגדרת התשחץ "איברים של סוס אציל" היא "

שוקיים

".

אפשרויות: רמח.

ביטויים דומים: איברים של סוס אציל (ש) (3) תשבץ, מה זה איברים של סוס אציל (ש) (3) בתשחץ, מה הפירוש של איברים של סוס אציל (ש) (3) בתשחץ.