אישה במעמד של עבד

אישה במעמד של עבד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אישה במעמד של עבד.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שפחה.

מידע רנדומלי על הביטוי "שפחה":

עובד משק בית הוא נותן שירות בשכר בבית המעסיק (לרוב המעסיקה) שתפקידו לדאוג לניקיון ותחזוקת משק הבית. יש עובדים שבאחריותם גם טיפול בילדים ועבודות כמו בישול, קניות ועוד. הרוב המוחלט של המועסקים בעבודות הניקיון והתחזוקה בבתים פרטיים הם נשים, וכינויין בישראל "עוזרות בית". מרבית עוזרות הבית מועסקות על בסיס יומי בתכיפות משתנה (בדרך כלל חד שבועית). יש גם עוזרות בית הלנות בבית המעסיק.

לרוב משתייכים עובדי משק הבית לשוליים החברתיים.

מאז 1880 ובמיוחד מסוף שנות ה-50 קיימת עליה מתמדת בשיעור הנשים היוצאות לעבוד בשכר, כולל נשים נשואות ואמהות. במשפחות בהן המצב הכלכלי מאפשר זאת, מטלות הבית עוברות בחלקן או במלואן לעובדי משק הבית.

עובדי משק הבית, רבים מהם מהגרי עבודה, מונים נכון ל-2011 כמאה מילון נפש ברחבי העולם, מעל 80% מהם נשים. במדינות דוגמת אינדונזיה והפיליפינים ייצוא עובדי משק בית הפך לענף מרכזי. פן נוסף של המקצוע הוא עבודת ילדים. ההערכה היא כי בעולם, לפחות 10 מיליון ילדים עובדים במשרות עזרה במשק בית, רבים מהם בהודו, בנגלדש ובמדינות אמריקה הלטינית ואסיה.

ביוני 2011 אושרה אמנה בינלאומית בחתימת 127 מדינות, המגינה על עובדי משק בית זרים ומעניקה להם זכויות.

שפחה בויקיפדיה