אלוף צה"ל במילואים, מפקד מפקדת העומק

אלוף צה"ל במילואים, מפקד מפקדת העומק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אלוף צה"ל במילואים, מפקד מפקדת העומק.
זוהי הגדרה בת 36 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רוסו.

מידע רנדומלי על הביטוי "רוסו":

ג'ובאני רוסו (בקרואטית: Đovani Roso; נולד ב-17 בנובמבר 1972) הוא כדורגלן עבר קרואטי, בעל תעודת תושב קבע ישראלית אשר שיחק בליגת העל הישראלית בין השנים 1996 ל-2008 ונחשב לאחד הזרים הבולטים ששיחקו בכדורגל הישראלי. רוסו שיחק בעמדת קשר התקפי, הן במרכז והן באגף הימני.

ג'ובאני רוסו, נולד כאחד משבעה ילדים למשפחה קתולית, שגדל במחלקת הנוער של היידוק ספליט ולאחר מכן שיחק בקבוצות נוספות בקרואטיה, הובא לישראל על ידי מאמן הפועל באר שבע, אלי גוטמן, בשנת 1996. עם הקבוצה זכה רוסו בגביע המדינה כאשר בגמר הוא הבקיע שער במספרת. בתום העונה עבר גוטמן לקבוצת הפועל חיפה, וזמן קצר לאחר מכן עבר רוסו אחריו. יחד זכו עם הפועל חיפה בשנת 1999 באליפות היחידה בתולדות המועדון. לאחר שלוש שנים בקבוצה עבר גוטמן לקבוצת בית"ר ירושלים, ורוסו עבר שנית אחריו. אחרי עונה כושלת בבית"ר בחר רוסו לעבור למכבי חיפה. רוסו נקלט יפה בקבוצה ושיתף פעולה עם יוסי בניון ואיגביני יעקובו. לאחר שהאחרונים עברו לאירופה, הפך רוסו לאחד משחקניה הבכירים של הקבוצה.

בעקבות הצלחותיו המרשימות של רוסו במדי מכבי חיפה, לרבות הופעה מרשימה בליגת האלופות בעונת 2002/2003 שכללה ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד ועל אולימפיאקוס, החליט מאמן קרואטיה דאז, אוטו באריץ', לזמן אותו לראשונה למשחקי נבחרת קרואטיה, על אף העובדה שהוא משחק בליגה הישראלית, הנחשבת לזניחה באירופה. לשיא הקריירה הבינלאומית הגיע רוסו ביורו 2004, אז זכה למחמאות רבות על הופעתו בטורניר. לאחר הטורניר הודיע רוסו על פרישה מהנבחרת.

רוסו בויקיפדיה