אצל עני לא מלוכלך , על מה אתה מדבר? (5)

אצל עני לא מלוכלך , על מה אתה מדבר? (5)

פתרון תשחץ: "אצל עני לא מלוכלך, על מה אתה מדבר?"

בניסיון לפתור תשחצים, נתקל לעתים קרובות בהגדרות חידות מאתגרות שדורשות חשיבה יצירתית. אחת ההגדרות המסקרנות ביותר שראינו לאחרונה היא:

אצל עני לא מלוכלך, על מה אתה מדבר? (5)

על פני השטח, הגדרה זו נראית מבלבלת ואפילו סותרת. איך משהו יכול להיות "לא מלוכלך" ו"אצל עני" בו-זמן? עם זאת, לאחר עיון מעמיק יותר בטקסט, התחלנו להבחין בחשיבות המילים המפתח.

המונח "עני" יכול להתייחס לא רק למצב כלכלי אלא גם למצב של מחסור או מצוקה. בדומה לכך, המילה "לכלוך" יכולה לסמל לא רק לכלוך פיזי אלא גם לטומאה או מום.

בהתחשב בהבנות אלו, התחלנו לחפש מילים של חמישה אותיות שעשויות לענות על ההגדרה. לאחר סיעור מוחות קצר, עלתה הצעה שענתה על כל הקריטריונים שלנו.

המילה

_____

מתאימה באופן מושלם להגדרה. היא משהו שנחשב לרוב "מלוכלך" או מפוקפק, אך הוא עשוי להיות בעל ערך רב עבור מישהו במצוקה. זה משהו שאדם עני לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליו, גם אם הוא מלוכלך מבחינה מטאפורית.

אנו משאירים לכם לגלות את הפתרון בסעיף הבא. אנו בטוחים שעם קצת חשיבה יצירתית, תוכלו למצוא את המילה הנכונה שתפתור את ההגדרה המאתגרת הזו.

אפשרויות: דנקיל.

ביטויים דומים: אצל עני לא מלוכלך , על מה אתה מדבר? (5) תשבץ, מה זה אצל עני לא מלוכלך , על מה אתה מדבר? (5) בתשחץ, מה הפירוש של אצל עני לא מלוכלך , על מה אתה מדבר? (5) בתשחץ.