אקדמיה צבאית בארה"ב

אקדמיה צבאית בארה"ב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אקדמיה צבאית בארה"ב.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: וסט פוינט.

מידע רנדומלי על הביטוי "וסט פוינט":

יוליסס סימפסון גרנט (באנגלית: Ulysses Simpson Grant, נולד במקור כהיירם יוליסס גרנט (Hiram Ulysses Grant) ‏; 27 באפריל 1822 – 23 ביולי 1885) היה נשיאה ה-18 של ארצות הברית במשך שתי כהונות, מ-4 במרץ 1869 עד 3 במרץ 1877. בתור הגנרל המפקד של צבא ארצות הברית (בין 1864 ל-1869), עבד גרנט בשיתוף פעולה הדוק עם הנשיא אברהם לינקולן והוביל את צבא האיחוד לניצחון על הקונפדרצייה במלחמת האזרחים האמריקנית. הוא היה אחראי על השיקום מטעם הקונגרס, כשהוא מתעמת עם יורשו של לינקולן, אנדרו ג'ונסון. בתור נשיא שנבחר פעמיים, הוביל גרנט את הרפובליקנים במאבקם מול התמיכה בקונפדרצייה ובעבדות, הגנה על מתן האזרחות לשחורים, ותמיכה בשגשוג כלכלי לכל המדינה. נשיאותו ספגה ביקורת בגלל הגנתו על עמיתים מושחתים, ובכהונתו השנייה צללה הכלכלה אל שפל כלכלי חמור.

לאחר שסיים ב-1843 את לימודיו בווסט פוינט, שירת במלחמת ארצות הברית-מקסיקו. לאחר המלחמה התחתן עם ג'וליה בוגס דנט ב-1848, ונולדו להם ארבעה ילדים. גרנט פרש מהצבא ב-1854. הוא התקשה להסתדר כלכלית. כאשר פרצה מלחמת האזרחים בשנת 1861, חזר גרנט לצבא. בשנת 1862 השתלט גרנט על קנטקי ועל רוב טנסי, והוביל את כוחות האיחוד לניצחון בקרב שילה, תוך שהוא משיג מוניטין כמפקד תקיף. הוא שילב עבדים שחורים משוחררים בתוך צבא האיחוד. ביולי 1863, לאחר סדרה של קרבות, הביס גרנט את צבאות הקונפדרצייה והשתלט על נהר המיסיסיפי, כשהוא מחלק את הקונפדרצייה לשניים. לאחר עוד ניצחונות, קידם אותו לינקולן לתפקיד לוטננט גנרל, ולאחר מכן לגנרל המפקד של צבא ארצות הברית בשנת 1864. גרנט התעמת עם רוברט לי בסדרה של קרבות עקובים מדם, ולכד את צבאו בריצ'מונד. גרנט הוביל מספר מבצעים צבאיים הרסניים בחזיתות אחרות. באפריל 1865 נכנע לי בפני גרנט וכך הסתיימה המלחמה. ההיסטוריונים מחשיבים את גרנט כגאון צבאי, והאסטרטגיות שלו מופיעות בספרי הלימוד של ההיסטוריה הצבאית, אולם מיעוט מתוכם טוען שניצח בזכות כוח ולא בזכות אסטרטגיה.

וסט פוינט בויקיפדיה