בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3)

בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3)
פתרון תשחצים: פיצוח המסתורין "בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה"

עולם התשבצים הוא אפל ומורכב, אך עבור פותרים מיומנים, זהו אתגר מרגש ומתגמל. לפעמים, ההגדרות יכולות להיות מסתוריות ושונות משמעותית מהמשמעות המילולית של המילים. דוגמה לכך היא ההגדרה "בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3)", שמשאירה פותרים רבים מגרדים את ראשיהם.

בהתמודדות עם הגדרות מסוג זה, חשוב לגשת אליהן בצורה לוגית ומחוץ לקופסה. בואו נחשוב על המילה "שוגר" ו"צוקר". שתיהן מילים המתייחסות לחומר מתוק. בהסתכלות מדוקדקת, אנו יכולים לראות כי האות היחידה המבדילה בין שתי המילים היא האות "ה". יתר על כן, ההגדרה מציינת ש"בין שוגר לצוקר" הוא גם מתוק, مما מוביל אותנו למסקנה שהאות "ה" עצמה חייבת להיות מתוקה.

אבל לחכות! האות "ה" אינה מלה בפני עצמה. אז מה יכול להיות הדבר המתוק בין המילים "שוגר" ו"צוקר" שמכיל את האות "ה"? זהו רמז מרכזי שיכול להוביל אותנו לתשובה.

על מנת לפצח את ההגדרה הזו, עלינו לחשוב בצורה יצירתית ולחפש מילים או ביטויים שמתאימים לתיאור. על ידי שילוב הרמזים השונים, נוכל לגלות את התשובה שמסתתרת מאחורי החידה המסתורית הזו.

אפשרויות: דדי.

ביטויים דומים: בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3) תשבץ, מה זה בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3) בתשחץ, מה הפירוש של בין שוגר לצוקר הוא מתוק בכל מקרה (3) בתשחץ.