בי"ס לאומניות הבמה, בית ספר לאומניות הבמה

בי"ס לאומניות הבמה, בית ספר לאומניות הבמה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בי"ס לאומניות הבמה, בית ספר לאומניות הבמה .
זוהי הגדרה בת 42 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בית צבי.

מידע רנדומלי על הביטוי "בית צבי":

יוסף שילוח (9 ביולי 1941 – 3 בינואר 2011) היה שחקן ישראלי. חתן "פרס אופיר".

שילוח נולד בשם "פירוס יוספיאן" בחבל כורדיסטן שבאיראן ועלה לארץ בגיל תשע בשנת 1950. הוא גדל בשיכון המזרח שבראשון לציון וסיים לימודי משחק במחזור הראשון של בית צבי ב-1963 לצד זאב רווח והוגו ירדן.

הופעת הבכורה שלו בקולנוע הייתה בסרט מר שמחון ובנו (1964). בין השאר השתתף שילוח בסרט הקאלט של אפרים קישון "השוטר אזולאי", "ספיחס" מסדרת סרטי "אסקימו לימון", "סבבה", "כץ וקרסו", "אלכס חולה אהבה" (כפארוק), "חגיגה לעיניים", "חגיגה בסנוקר" כמאפיונר סלבדור, "הפריצה הגדולה" (1970) כמייג'ר הייכל, "הבית ברחוב שלוש" (1973) כ-ניסים 'ניסו' חודרה, "משפחת צנעני" (1976), כ-ישראל בן נעים. חלק מתפקידיו הידועים ביותר מציגים דמויות מזרחיות סטריאוטיפיות ומוקצנות במיוחד, בעיקר דמויות ממוצא פרסי המאופינות במבטא כבד. המבקרים הגדירו את מרבית הסרטים הללו כ"סרטי בורקס". הוא השתתף בהצגות תיאטרון רבות בכל התיאטראות הגדולים בישראל. חוץ מעיסוקו במשחק, עסק שילוח גם בפעילות פוליטית וחברתית בחוגי השמאל ובפעילות שקראה לדו-קיום יהודי-ערבי ולשוויון הזדמנויות ליהודים ממוצא מזרחי.

בית צבי בויקיפדיה