בלי הפסקה (בלעז)

בלי הפסקה (בלעז)
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בלי הפסקה (בלעז).
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נון סטופ.

מידע רנדומלי על הביטוי "נון סטופ":

ליאם ג'ון ניסן (אנגלית: Liam John Neeson, נולד ב-7 ביוני 1952) הוא שחקן צפון אירי שהיה מועמד לאוסקר. חבר כבוד של מסדר האימפריה הבריטית.

ניסן נולד בעיר באלמינה שבצפון אירלנד. בגיל 9 החל ללמוד אגרוף במועדון הנוער המקומי והוכתר כאלוף הנוער באגרוף, אולם איבד את הכרתו באחד הקרבות ופרש. הוא חונך כקתולי ולמד באוניברסיטת המלכה בבלפסט, אך לא סיים את לימודיו. הוא נישא לשחקנית נטשה ריצ'רדסון ב-3 ביולי 1994. לזוג נולדו שני בנים והם התגוררו במילברוק, ניו יורק. ב-18 במרץ 2009 נפצעה ריצ'רדסון באורח אנוש בתאונת סקי בקנדה ונפטרה זמן קצר לאחר מכן.

ניסן נולד בבאלמינה שבצפון אירלנד למשפחה נוצרית-קתולית. הוא התחיל את הקריירה שלו בהוליווד בגילום דמויות משנה בסרטים מצליחים כמו "אקסקליבר" (1981), "הבאונטי" (1984) לצדו של אנתוני הופקינס ומל גיבסון ו"המשימה" לצדו של ג'רמי איירונס, למרות זאת ניסן כמעט לא הצליח לתפוס תפקיד בולט בפרסום.

פריצת הדרך של ניסן למיינסטרים התחילה בשנות ה-90 כשזכה לגלם את דמותו של גיבור-על דארקמן בסרט הפעולה "דארקמן" של סם ריימי שצבר הצלחה באופן לא צפוי והפך לסרט פולחן. לאחר מכן כיכב ברשימת שינדלר של סטיבן ספילברג תפקיד אשר בזכותו זכה לתשומת לב רבה והיה מועמד לפרס אוסקר, הוא שחק גם במלחמת הכוכבים, ודמויות משניות בסיפורי נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים ובבאטמן מתחיל. חלק מהדמויות מהוות "אב רוחני" לגיבור, ומוצאות את מותן במהלך הסרט.

נון סטופ בויקיפדיה