בן מלך שבנו הוא אש (6)

בן מלך שבנו הוא אש (6)

פתרון תשחצים: נסחף במבוך המילים

בעולם התשחצים המאתגר, התמודדות עם הגדרות מסובכות היא חלק מההתרגשות. כאשר נתקלים בהגדרה שנראית בלתי ניתנת לפתרון, שוברים את הראש, מתחבטים באפשרויות ומנסים לפענח את הסוד האמיתי מאחורי המילים. אחת ההגדרות המטעות ביותר שנתקלתי בה לאחרונה הייתה: "בן מלך שבנו הוא אש (6)".

מייד עלתה בראשי סדרה של אסוציאציות: מלכים, נסיכים, אש… אבל כיצד הדברים משתלבים לכדי מילה בת שש אותיות? לאחר בילוי זמן רב בחיפוש משמעות הגיונית, נראה היה לי שאולי ההגדרה היא פשוט מטאפורה. אש מייצגת אולי כוח או עוצמה, ובן מלך הוא מישהו עם רמה מסוימת של מעמד. אבל מהי המילה בת שש האותיות?

החלטתי לחפש ברמזים הנוספים בתשחץ בתקווה למצוא הבהרה. למרות זאת, ההגדרות האחרות היו קשות באותה מידה, ורק הגבירו את התסכול שלי. הרגשתי שאני לא מגיע לשום מקום, ושההגדרה הזו נועדה להוביל אותי למבוי סתום.

בדיוק כשהייתי מוכן לוותר, פתאום היכתה בי ההארה. זה היה כל כך ברור, כל כך פשוט, עד שפספסתי את זה לגמרי בפעם הראשונה. התשובה הייתה ממש מולי, מוסתרת מתחת לאפי…

אפשרויות: אבשלומ.

ביטויים דומים: בן מלך שבנו הוא אש (6) תשבץ, מה זה בן מלך שבנו הוא אש (6) בתשחץ, מה הפירוש של בן מלך שבנו הוא אש (6) בתשחץ.