בנק אחר ציין במדוייק (3)

בנק אחר ציין במדוייק  (3)
בקרת פתרון תשחץ: לפענח את המסתורין של "בנק אחר ציין במדויק (3)"

התשחצים, מסתירות מרתקות של אותיות ושכל, הן דרך מרתקת לאתגר את האינטלקט שלנו ולבחון את אוצר המילים שלנו. עם זאת, לפעמים אנו נתקלים בהגדרות מבלבלות שגורמות לנו לשרוט את ראשינו. אחת ההגדרות האלה היא זו המופיעה בכותרת: "בנק אחר ציין במדויק (3)".

כשאנו ניגשים לתשחץ, יש לזכור כמה עקרונות מנחים. ראשית, ההגדרות צריכות להתקשר לתשובה בעקיפין. שנית, רמזים כמו "אחר" או "בדיוק" עשויים להצביע על כך שהתשובה היא משחק מילים או משתמשת בשפה פיגורטיבית. שלישית, זה יכול להיות מועיל לחלק את ההגדרה לחלקים קטנים יותר כדי להבין את משמעותו.

הבנק בהגדרה שלנו יכול להתייחס למוסד פיננסי או לכלי אחסון שחלקיו מדויקים זה לזה. המילה "אחר" יכולה לרמז על כך שההתייחסות היא למשמעות לא שגרתית של המילה "בנק". לבסוף, המילה "מפורש" מצביעה על כך שיש התאמה מדויקת בין שני הדברים.

בהתחשב ברמזים הללו, אפשרות אחת היא שהתשובה קשורה למכשיר המשמש לאחסון או ספירה של פריטים. כלי כזה עשוי להיות בעל תאים או חריצים מדויקים, שעומדים בהגדרה של "בנק אחר ציין במדויק".

אפשרות נוספת היא שהתשובה היא ביטוי פיגורטיבי המשמש לתיאור משהו מדויק או ברור. ייתכן שהביטוי הזה מתייחס לדרך שבה מילה או מושג אחד קשור ישירות לאחרים, בדומה לתאים המסודרים בתוך בנק.

מגוון האפשרויות יכול להיות מכריע, אך על ידי ניתוח ההגדרה ביסודיות ושקילת רמזים שונים, נגיע לפתרון המתאים המגשים את ההגדרה בצורה מדויקת.

אפשרויות: נקב.

ביטויים דומים: בנק אחר ציין במדוייק (3) תשבץ, מה זה בנק אחר ציין במדוייק (3) בתשחץ, מה הפירוש של בנק אחר ציין במדוייק (3) בתשחץ.