דברי פרידה הנאמרים על מת

דברי פרידה הנאמרים על מת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דברי פרידה הנאמרים על מת.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הספד.

מידע רנדומלי על הביטוי "הספד":

פורטל ארצות הברית

נשיא ארצות הברית של אמריקה (באנגלית: President of the United States, ובקיצור POTUS) הוא ראש המדינה וראש הרשות המבצעת הנבחר של ארצות הברית. הנשיא מנהיג את הרשות המבצעת ואת הממשל הפדרלי והוא המפקד העליון של הכוחות המזוינים של ארצות הברית.

הנשיא נבחר באמצעות העם בדרך לא ישירה על ידי חבר האלקטורים לכהונה בת ארבע שנים, והוא אחד משני הנבחרים הפיקודיים הנבחרים ברמה הלאומית הפדרלית, לצד סגן נשיא ארצות הברית. התיקון ה-22 לחוקה, שאומת בשנת 1951, מגביל את הנשיא מבחירה לכהונה שלישית מלאה. הוא גם מגביל נשיא לשעבר מלהיבחר פעם נוספת לאחר סיום כהונתו.

44 בני אדם שירתו בתפקיד זה (בספירת שתי כהונותיו הלא רציפות של גרובר קליבלנד). הנשיא הנוכחי וה-45 במספר של ארצות הברית הוא דונלד טראמפ, המכהן מאז 20 בינואר 2017 ותקופת כהונתו צפויה להסתיים ב-20 בינואר 2021.

בחוקת ארצות הברית נקבעו הדרישות ההכרחיות למועמדים לתפקיד הנשיא: נולד כאזרח ארצות הברית או אזרח ארצות הברית בלידתו (במקור: natural born citizen), בן 35 לפחות, ותושב ארצות הברית במשך 14 שנים לפחות. הדרישה לאזרחות מלידה מונעת ממהגרים להתמודד על התפקיד. כך למשל היה במקרה של מושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, שהוא יליד אוסטריה, ויש שקראו לשינוי החוק, כך שיאפשר לו להתמודד על הנשיאות. הצעות לבטל את הדרישה עלו מספר פעמים, אולם לא הגיעו עד כדי תיקון החוקה.

הספד בויקיפדיה