המת שירביץ מתחת לאחוז החסימה (ש"מ) (5)

איך לפתור את התשחץ הזה?

שלום חובבי תשחצים! ברוכים הבאים לפוסט בבלוג שלנו, שבו נצא למסע לפתרון אחת מהתשחצים המאתגרים ביותר שהופיעו לאחרונה. ההגדרה הניצבת בפנינו היא:

'המת שירביץ מתחת לאחוז החסימה (ש"מ) (5)'

עם הגדרה כל כך מסקרנת, אין ספק שמדובר באתגר מרתק! כדי לפתור אותה, נבצע את הצעדים הבאים:

שלב 1: הבנת ההגדרה

ההתחלה החשובה ביותר היא להבין את משמעות ההגדרה. המילים "מת שירביץ" מרמזות על מישהו שכבר אינו בחיים אך עדיין יכול להשפיע על אחרים. "מתחת לאחוז החסימה" מצביע על כישלון להגיע לסף מסוים, כנראה בהקשר פוליטי. האותיות "ש"מ" בסוגריים נותנות לנו רמז נוסף.

שלב 2: חיפוש מילים נרדפות

לאחר שהבנו את ההגדרה, נתחיל לחפש מילים נרדפות או ביטויים מנוגדים שיעזרו לנו למצוא את התשובה. לדוגמה, עבור "מת", אפשר לחשוב על "נפטר", "גמור" או "הלך לעולמו". עבור "אחוז החסימה", אפשר לנסות "סף" או "רף".

שלב 3: יצירת רשימה של אפשרויות

בעזרת המילים הנרדפות, נתחיל ליצור רשימה של אפשרויות פוטנציאליות שמתאימות להגדרה. נשים לב למספר האותיות, לאותיות הראשונות ולכל רמז נוסף שניתן למצוא בהגדרה.

שלב 4: בדיקת האפשרויות

לאחר שיצרנו רשימה של אפשרויות, נבדוק כל אחת מהן כדי לראות אם היא מתאימה להגדרה. נבדוק גם אם ישנן אותיות אחרות בתשחץ שיכולות ליצור מילים או ביטויים בעלי משמעות עם התשובה שלנו.

אפשרויות: זליכה.

ביטויים דומים: המת שירביץ מתחת לאחוז החסימה (ש"מ) (5) תשבץ, מה זה המת שירביץ מתחת לאחוז החסימה (ש"מ) (5) בתשחץ, מה הפירוש של המת שירביץ מתחת לאחוז החסימה (ש"מ) (5) בתשחץ.