התנגד לבר כוכבא שהנהיג את המרד ברומאים וחלק על רבי עקיבא שתיאור אותו כמשיח

התנגד לבר כוכבא שהנהיג את המרד ברומאים וחלק על רבי עקיבא שתיאור אותו כמשיח
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: התנגד לבר כוכבא שהנהיג את המרד ברומאים וחלק על רבי עקיבא שתיאור אותו כמשיח.
זוהי הגדרה בת 74 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בן תורתא, רבי יוחנן בן תורתא.

מידע רנדומלי על הביטוי "רבי יוחנן בן תורתא":

הרב ד"ר אליהו רחמים זייני (נולד בי"ד באב ה'תש"ו, 11 באוגוסט 1946) הוא ראש ישיבת "אור וישועה" שהוקמה על ידו בחיפה ב-2001. בעבר שימש כרב הטכניון, כמרצה בכיר בפקולטה למתמטיקה, ובמחלקה ללימודים הומניסטיים ואמנויות.

נולד בי"ד באב ה'תש"ו (1946) למשפחה של תלמידי חכמים, בן בכור לרחל ולרב מאיר זייני, רבה של טאהרת שבאלג'יריה. מקורה של משפחת זיני הוא בשושלת רבי יוסף יושתו מהעיר חאאן (Jaén) בצפון מזרח אנדלוסיה שבספרד, מתלמידי הרי"ף. אמו רחל, ניצולת מחנה ההשמדה אושוויץ פגשה את אביו ששירת כקצין בצבא צרפת החופשית בזמן שחרור המחנה.

עם תום השלטון הצרפתי באלג'יריה, בשנת 1962, עקר עם משפחתו לפריז, שם השלים את לימודיו התיכוניים והחל להשתלם בלימודי מתמטיקה באוניברסיטת פריז. בתקופה זו, למד קארטה, והוסמך כבעל חגורה שחורה דאן 2.

בשנת 1970 עלה לארץ ישראל. סיים בטכניון דוקטורט במתמטיקה שאותו החל באוניברסיטת פריז. את הפוסט-דוקטורט עשה במכון ויצמן למדע. לאחר מכן שב לטכניון כמרצה בכיר נלווה בפקולטה למתמטיקה, ומרצה בכיר נלווה לתלמוד ופילוסופיה יהודית במחלקה ללימודים הומניסטיים ואמנויות.

שירת בחיל הרפואה כחובש קרבי, ונלחם במלחמת שלום הגליל.

רבי יוחנן בן תורתא בויקיפדיה