זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4)

זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4)
פתרון תשחצים: לגלות את המילה הנסתרת

תשחצים מציעים מתנות יקרות מפז של אתגרים מילוליים והתעלומות המסקרנות שלהם יכולות לאתגר גם את המוחות המפולפלים ביותר. עם כל הגדרה חידתית, ציידים מילוליים יוצאים למסע מרתק של גילוי המילים הנסתרות שמחברות את פאזל האותיות.

בין ההגדרות המאתגרות ביותר נמצאות אלו שדורשות ידע מעמיק של ניבים, ביטויים מליציים ודקלומים. הגדרה כזו שכיחה ברשת תשחצים היא:

>

זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4)

להתמודד עם הגדרה סתומה שכזו דורש מידה שווה של מחשבה יצירתית, הבנה של שפה מליצית וכישורי פתרון בעיות. על ידי פירוק ההגדרה לרכיביה ולהתבוננות בדקדוק ובמשמעותה המילולית, נוכל לפתור את התעלומה, לחשוף את המילה הנסתרת ולמלא את ריבועי התשחץ.

ראשית, בואו נחלק את ההגדרה לחלקיה:

זו אשר לא מבריק בחוץ

– מתייחס למושג או לישות שאינו בולט או זוהר מבחוץ.

יש לה דלק

– מצביע על משהו שמניע או משמש כמקור לאנרגיה.

כעת, בואו ננסה להבין את המשמעות הנסתרת של ההגדרה:

לא מבריק מבחוץ

– עשוי להתייחס למראה חיצוני צנוע או לרמת נמוכה של ראוותנות.

בעל דלק

– מקושר בדרך כלל למנוע או לכוח פנימי.

על ידי שילוב שני הרמזים הללו, אנו יכולים להסיק שההגדרה מתייחסת לישות שיש לה כוח או מהות פנימית למרות המראה החיצוני הצנוע שלה. זה עשוי לרמז על משהו שנחשב אולי לא ניכר, אך למעשה מחזיק באנרגיה או פוטנציאל משמעותיים.

עם הבנה זו, אנו יכולים להתחיל לחקור מילים שמתאימות להגדרה. המילה המתאימה ביותר שעולה במוחנו היא:

גחלת

גחלת היא גוש פחמן לוהט, שנותר בדרך כלל לאחר שריפה. למרות שהיא אינה מבריקה או זוהרת מבחוץ, גחלת מחזיקה בכוח פנימי רב והיא יכולה לשמש כמקור להבה ואש. ככזו, גחלת מתאימה בצורה מושלמת להגדרת התשחץ שניתנה.

אפשרויות: מזוט.

ביטויים דומים: זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4) תשבץ, מה זה זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4) בתשחץ, מה הפירוש של זו אשר לא מבריק בחוץ יש לה דלק (4) בתשחץ.