חתול מסרטי האנימציה

חתול מסרטי האנימציה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חתול מסרטי האנימציה.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גרפילד.

מידע רנדומלי על הביטוי "גרפילד":

ג'יימס אברם גרפילד (באנגלית: James Abram Garfield‏; 19 בנובמבר 1831 – 19 בספטמבר 1881) היה נשיאה ה-20 של ארצות הברית, החל מ-4 במרץ 1881 ועד הירצחו מאוחר יותר באותה השנה (הנשיא האמריקאי השני שנרצח במהלך כהונה). גרפילד שירת בבית הנבחרים ונבחר לסנאט לפני מועמדותו לנשיאות, וסירב לשרת בסנאט לאחר שקיבל את המועמדות. הוא חבר בית הנבחרים היחיד שנבחר לנשיאות בעת כהונתו.

גרפילד גדל אצל אמו האלמנה בתנאים צנועים בחווה באוהיו. הוא עבד בכמה עבודות, כולל השטת ארבה בנעוריו. בגיל שבע עשרה החל ללמוד בכמה בתי ספר באוהיו, ולאחר מכן בויליאמס קולג', בו סיים את לימודיו ב-1856. כעבור שנה, נכנס לפוליטיקה במסגרת המפלגה הרפובליקנית. הוא נישא ללוקרישיה רודולף ב-1858, ושירת בסנאט של אוהיו בין 1859 ל-1861. גרפילד התנגד לפרישת הדרום מארצות הברית, שירת כמייג'ור גנרל בצבא האיחוד במהלך מלחמת האזרחים האמריקנית, ולחם בקרב שילה. הוא נבחר לקונגרס ב-1862 מטעם אוהיו. במהלך שירותו בבית הנבחרים, תמך בתקן הזהב וזכה למוניטין של נואם מוכשר. גרפילד הסכים בהתחלה עם הרפובליקנים הקיצוניים בסנאט בנוגע לשיקום הדרום, אולם לאחר מכן אימץ קו מתון בכל הנוגע לשמירת זכויות האזרח לעבדים המשוחררים.

גרפילד בויקיפדיה