טרילוגיית סרטים ישראלית

טרילוגיית סרטים ישראלית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: טרילוגיית סרטים ישראלית.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אבא גנוב.

מידע רנדומלי על הביטוי "אבא גנוב":

יהודה בארקן, המוכר יותר בשמו הקודם, יהודה ברקן (נולד ב-29 במרץ 1945), הוא שחקן, מפיק, במאי קולנוע ותסריטאי ישראלי. התפרסם בשנות ה-70 ושנות ה-80 בזכות תכניות המתיחות שכתב וביים, וכן מסרטי בורקס כגון צ'רלי וחצי וחגיגה בסנוקר. זוכה פרס מפעל חיים מהאקדמיה לקולנוע הישראלי.

נולד בשם יהודה יחזקאל ברקוביץ' בנתניה. למד בבתי הספר ביאליק ואורט בנתניה, והשתתף בתנועת הנוער המכבי הצעיר. בצה"ל שירת בהנדסה קרבית ובלהקת פיקוד צפון. עם שחרורו מהצבא הצטרף ל"להקת פיקוד דיזינגוף" – להקה שהתבססה על אופי של להקה צבאית, הורכבה מיוצאי להקות צבאיות וביצעה שירים ומערכונים. בין חברי הלהקה היו ששי קשת, צילה דגן ואריה מוסקונה.

בתחילת שנות השבעים, במסגרת תוכנית הרדיו המצליחה "חמים וטעים" שערך והגיש גדי ליבנה, שודרה הפינה "פינת המתיחה הקטנה" שבה ברקן (וגם משה טימור, שלמה בראבא ואחרים) ביצעו מתיחות טלפוניות בשידור חי. לימים ביסס ברקן על הפינה הזאת את תכניות המתיחות שלו, שהפכו לסוגה קולנועית ישראלית מצליחה.

בשנת 1993 הכריז ברקן על פשיטת רגל בשל חובות שהצטברו בעקבות כישלון קופתי של סרט שהפיק, ולאחר שהסתבך בחובות עם השוק האפור.

אבא גנוב בויקיפדיה