כינוי למקור המוסמך ביותר

כינוי למקור המוסמך ביותר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי למקור המוסמך ביותר.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אורים ותומים.

מידע רנדומלי על הביטוי "אורים ותומים":

עתידנות (או "חקר העתיד") הוא מקצוע המנתח מגמות אשר מתפתחות בעבר ובהווה, ומסיק מסקנות לגבי התפתחותן העתידית. ישנו וויכוח ער באשר לשיוכו המדעי. נהוג להתייחס לדיסציפלינה זאת כמולטי-דיסציפלינרית, אך יש אנשים המתייחסים אליה ככפופה להיסטוריה. באנגלית משתמשים לעתים גם במונח בשם Futurology ולעתים גם בחקר העתיד (Future studies) וחקר עתידים (Futures studies). הנושא גם קרוב לחיזוי (Forcasting, Foreseeing).

ראשית חקר העתיד החל באמצע המאה ה-19 בפועלם של אנשים שעסקו בתמורות חברתיות כגון אוגוסט קונט. התחלתו של חקר העתיד כתחום אקדמי שזורה בלידתו של תחום דעת אקדמי אחר ששמו "תורת המערכות" (Systems Science) וברעיון שהתפתח בצרפת, בברית המועצות לשעבר ובגוש המזרחי, בדבר תכנון כלכלי ופוליטי ברמה הלאומית. התחום צבר תאוצה לאחר מלחמת העולם השנייה, שבה מדינות רבות ניסו לגבש תחזית עתידית שתעזור להן להשתקם מהמלחמה.

העתידנות לא מתיימרת לחזות את העתיד במדויק, אלא מצביעה על מגמות קיימות ומנתחת על בסיסן את הצפוי. העתידנות עוסקת בנושאים שונים ומגוונים, כגון: כלכלה וחברה, מדע וטכנולוגיה, יחסים בינלאומיים ועוד. העתידנות היא אינה מדע מדויק (על אף שהיא עוסקת בחיזוי מגמות במדעים מדויקים), אך עם השנים היא הופכת אמינה יותר.

אורים ותומים בויקיפדיה