כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת (4,4)

כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת (4,4)
תשחץ: כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת

פתיחה: הדרך לפתרון

השלכת היא עונה יפה, עם עלים מרהיבים בצבעי אדום, כתום וצהוב שנשברים מענפי העצים. בחלקים רבים של העולם, השלכת היא זמן ליהנות מפעילויות חוצות, כמו טיולים רגליים, צפייה בפרפרים או סתם ישיבה ובוהה ביופי הטבע.

אבל מה אם הייתם יכולים ליהנות מהשלכת אפילו כשאתם לכודים בתוך הבית ביום סגריר? תשחצים הם דרך נהדרת לעשות זאת, עם הגדרות מאתגרות שיגרו את המוח שלכם לטייל ויזואלי של צבעים וצורות.

ההגדרה הזו היא דוגמה מצוינת: "כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת". מיד זה מעורר תמונות של עלים נושרים, אבל איך בדיוק נפתור את ההגדרה הזו?

חיפוש רמזים

הצעד הראשון הוא לפרק את ההגדרה לחלקים שלה. "כיסח" אולי מתייחס לחיתוך או גזירה, ו"עמד" יכול להיות קשור לכך שעומדים זקוף. אז אולי ההגדרה מתייחסת למשהו שנחתך או גוזר, ואז ניצב זקוף?

השלכת היא זמן שבו עלים נושרים מעצים, אז אולי ההגדרה מתייחסת לעלה? אבל עלים לא עומדים זקוף מעצמם. אולי יש משהו אחר שנעשה מעלים שיכול לעמוד זקוף?

המציאת התשובה

אם נחשוב על דברים שנעשים מעלים, אולי נעלה על נייר. נייר עשוי מעיסת עץ, שהוא מיוצר מעצים. אז אולי התשובה היא "עץ"?

עצים נחתכים או נגזרים כדי להכין עיסת נייר, ואז העיסה ניצבת זקוף בסופו של דבר כחלק מנייר. זה מתאים להגדרה "כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת".

אפשרויות: גמרועליו.

ביטויים דומים: כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת (4,4) תשבץ, מה זה כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת (4,4) בתשחץ, מה הפירוש של כיסחו אותו עד שנעמד בשלכת (4,4) בתשחץ.