ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8)

ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8)

ביקור בתשחצי התחתית: פתרון לחידה "ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8)"

כשאתם נפגשים עם החידה המאתגרת הזו בתשחץ שלכם, אל ייאוש! אנחנו כאן כדי להנחות אתכם בתהליך מציאת הפתרון הנכון. בעבודה משותפת, נוכל לפצח את כתב החידה הזה ולהשלים את התשחץ שלכם במהירות.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל:

1. הסתכלו על הרמזים: הרמז "ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8)" מספק לנו מדריך חשוב. הוא מציין שהפתרון מורכב משני חלקים: הראשון בן 5 אותיות והשני בן 3. בנוסף, הוא מציע קשר לאיטליה.
2. חשבו על מילים הקשורות לכוורת: מכוורת היא מבנה המאוכלס על ידי דבורים. מה המילה באיטלקית לכוורת? מילה זו תהיה חלק מהפתרון שלנו.
3. השתמשו במונחים נפרדים: הרמז מזכיר "פרידה". מהי הדרך הנפוצה לומר "להיפרד" באיטלקית? מונח זה יהיה החלק השני של הפתרון שלנו.

כעת, עם טיפים אלה בידכם, בואו נתחיל לפתור את החידה.

ראשית, בואו נשקול את החלק הראשון: "ככה נפרדים מכוורת". כפי שכבר ציינו, נצטרך למצוא מילה באיטלקית לכוורת. אז מהי המילה האיטלקית לכוורת? הישארו איתנו בזמן שאנחנו חושפים את הפתרון האיטלקי ל"ככה נפרדים מכוורת" ואת המונח הנפרד באיטלקית המשלימים את התשובה לחידה.

אפשרויות: אריודרצי.

ביטויים דומים: ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8) תשבץ, מה זה ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8) בתשחץ, מה הפירוש של ככה נפרדים מכוורת באיטליה (5,3) (8) בתשחץ.