כתב את "שלושת המוסקטרים"

כתב את "שלושת המוסקטרים"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כתב את "שלושת המוסקטרים".
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיומא, אלכסנדר דיומא האב.

מידע רנדומלי על הביטוי "דיומא":

אלכסנדר דיומא (בצרפתית: Alexandre Dumas; ‏24 ביולי 1802 – 5 בדצמבר 1870) היה סופר ומשורר צרפתי. בין יצירותיו המפורסמות ניתן למנות את שלושת המוסקטרים ואת הרוזן ממונטה כריסטו.

אלכסנדר דיומא האב נולד בצרפת ב-24 ביולי 1802. סבתו, מארי סזט דיומא (Marie Cessette Dumas), הייתה בת עבדים שחורי-עור מהאיטי ואביו, שהיה איפוא מולאטי במוצאו, היה גנרל בצבא נפוליאון ונהרג בקרב כאשר אלכסנדר היה בן ארבע. הסב מצד האב היה אציל בעל אחוזות ממוצא נורמנדי.

בגיל שמונה עשרה עבד אלכסנדר דיומא לפרנסתו כנער שליח במשרד עורכי דין וכפקיד במשרדו של הדוכס מאורליאן. בשעות הפנאי עסק בכתיבה ספרותית. הוא כתב סיפורים, שירים ומחזות, ואחרי הצלחת המחזה "המלכה קריסטינה" בשנת 1830 יכול היה להתמסר כולו לכתיבה ולחיי הרפתקאות.

בשנות הארבעים של חייו החל דיומא לכתוב רומאנים. המניע לעיסוק בסוג ספרותי זה, היה כלכלי – כותב מוכשר כמוהו יכול היה לכתוב בעיתונים רומאנים בהמשכים ולהרוויח משכורת יפה. הצלחתו של דיומא הגיעה בעיקר עם כתיבת שלושת המוסקטרים ב-1844, המלכה מרגו באותה שנה והרוזן ממונטה כריסטו שנה לאחר מכן. דיומא פרסם מספר רומאנים במקביל, וכך היה לאחד הסופרים המפורסמים בזמנו ונמנה עם האנשים העשירים ביותר בצרפת.

דיומא בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אלכסנדר דיומא האב":

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 95 הדפים הבאים, מתוך 95 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

אלכסנדר דיומא האב בויקיפדיה