לאה איבדה את הבית במהירות (3)

לאה איבדה את הבית במהירות (3)
פתרון תשחצים: לאה איבדה את הבית במהירות (3)

השלמת תשחצים היא פעילות מהנה ומאתגרת שיכולה לשפר את כישורי הפתרון שלך ואת הידע הכללי. בין אם אתה פותר ותיק או חדש בתחום, נתקלת בוודאי בראשית בשאלה זו או אחרת שהשאירה אותך מגרד את ראשך.

אחת מההגדרות המבלבלות ביותר שנתקלנו בהן לאחרונה היא התשחץ הבא: "לאה איבדה את הבית במהירות (3)."

למרות שההגדרה יכולה להיראות פשוטה בהתחלה, קל מאוד להיתקע בה. לאחר השקעה רבה במחשבה, הגענו לפתרון המושלם. עם זאת, לפני שנשתף את התשובה, בואו ניקח רגע לחקור את ההיגיון מאחורי ההגדרה.

ראשית, חשוב לפרש את ההגדרה שניתנה. "לאה איבדה את הבית" מתייחס לאישה בשם לאה שאיבדה את מקום מגוריה. "במהירות" מרמז שהמקום אבד במהירות או בחיפזון.

כעת, כשיש לנו הבנה ברורה יותר של ההגדרה, נוכל להתחיל לחשוב על תשובות אפשריות. מהן מילים או ביטויים בני שלוש אותיות שיכולים לייצג מקום מגורים שאבד במהירות?

רעיון אחד שעלה במוחנו הוא "אוהל". אהלים הם בדרך כלל מבנים זמניים שניתן להקים ולהוריד במהירות. יתר על כן, אובדן אוהל יכול להיחשב כאובדן בית עבור מישהו שמסתמך עליו למחסה.

רעיון נוסף ששקלנו הוא "בית". בתים יכולים לאבד במהירות בנסיבות שונות, כגון שריפות, הצפות או אסונות טבע אחרים. עם זאת, ראינו שעבור הגדרה זו עדיף להשתמש במילה נרדפת לבית, מכיוון ש"בית" כבר מופיע בהגדרה.

לאחר שבחנו את כל האפשרויות, הגענו למסקנה שהתשובה הטובה ביותר להגדרה "לאה איבדה את הבית במהירות (3)" היא:

[תשובה תסופק כאן באופן ידני]

אפשרויות: יעפ.

ביטויים דומים: לאה איבדה את הבית במהירות (3) תשבץ, מה זה לאה איבדה את הבית במהירות (3) בתשחץ, מה הפירוש של לאה איבדה את הבית במהירות (3) בתשחץ.