הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לטוב.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.
אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!
אפשרויות: מעמד, מקבע, מרכב, נשא, תומך .
מידע רנדומלי על הביטוי "מעמד":
מדיניות (פּוֹלִיטִיקָה) היא תחום הפעילות האנושית העוסק בכוחות הפועלים בחברה או במדינה, בשימוש שנעשה בהם ובחלוקתם. בישראל נוהגים להשתמש במילים 'מדיניות' ו-'פוליטיקה' הן במובן הצר והן במובן הרחב שלהן.
המלה "פוליטיקה" (Πολιτικά) היא מלה יוונית, ופירושה המקורי הוא תחום הדעת שעוסק בענייני הציבור, או "מדינאוּת". היא נגזרת מן המלה היוונית פוליס (πόλις), שהייתה היחידה הפוליטית האוטונומית ביוון הארכאית וביוון הקלאסית.
אל העברית חדרה המלה כבר בתקופת המשנה, דרך שם המקצוע "פוליטיקין" (פוליטיקאים, אנשי ציבור, משם התואר היווני πολιτικός). רבי יהודה, שחי באושא אחרי כישלון מרד בר כוכבא, משתמש במלה כך:
"וכן היה רבי יהודה אומר, תורמין בצלים מבני המדינה על הכופרים, אבל לא מן הכופרין על בני המדינה, מפני שהוא מאכל "פוליטיקין".
על פי רבי עובדיה מברטנורא, המילה פוליטיקין שימשה לתיאור "אנשים חשובים, בני פלטרין של מלכים".
פוליטיקה היא פעילות שבעטיה ובמסגרתה קבוצות מגיעות להחלטות קולקטיביות מחייבות, תוך ניסיון לפשר בין ההבדלים הקיימים ביניהם.
בהגדרה זו ניתן לזהות 4 מרכיבים מרכזיים:
מידע רנדומלי על הביטוי "מרכב":
קבריולה (מצרפתית Cabriolet) היא מכונית שאין לה גג קבוע, אלא גג נפתח (מבד, מברזנט או מחומר קשיח). ישנן מכוניות להן אין גג בכלל, כדוגמת למבורגיני אוונטאדור J.
מכוניות מסוג זה פגיעות יותר במצב של התהפכות וישנה סכנה ליציבות המבנית של הרכב במקרה של תאונה, זאת לאור העובדה שאין קורות תומכות העוברות בגג, ויש צורך בחיזוק הקורות האחרות בשלדת הרכב.
מידע רנדומלי על הביטוי "נשא":
פָּרָשַׁת נָשֹׂא (או נשוא) היא פרשת השבוע השנייה בספר במדבר. היא מתחילה בפרק ד', פסוק כ"א ומסתיימת בפרק ז', פסוק פ"ט. פרשת נשוא היא הארוכה ביותר בתורה (למעט פרשיות מחוברות), ויש בה 176 פסוקים.
השבת שבה קוראים את פרשת נשא היא תמיד השבת הסמוכה לחג השבועות (לפניו או אחריו).
הפרשה ממשיכה בעניינים שנדונו בפרשת במדבר שלפניה, כלומר במניינים, מִפקדים ורשימות, אולם יש בה גם כמה פרשיות הלכתיות. הפרשה היא חלק מרצף הפרשות בתחילת ספר במדבר העוסקות בהקמת מחנה ישראל ובהכנות לנסיעה מהר סיני אל ארץ ישראל.
ההפטרה היא בספר שופטים, פרק י"ג, פסוקים ב'-כ"ה (התימנים מסיימים בפסוק כ"ד). על רקע דיני נזירות המפורטים בפרשה, מסופר על הולדת שמשון הגיבור, שעל פי ציווי של מלאך ה' היה נזיר מבטן אימו.
הטקסט:
פרשנות:
מידע רנדומלי על הביטוי "תומך ":
קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא מתמטיקה.
הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "מתמטיקה":
↑ • A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z • 0-9
קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)
דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 361 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)
מידע רנדומלי על הביטוי "מעמד":
מדיניות (פּוֹלִיטִיקָה) היא תחום הפעילות האנושית העוסק בכוחות הפועלים בחברה או במדינה, בשימוש שנעשה בהם ובחלוקתם. בישראל נוהגים להשתמש במילים 'מדיניות' ו-'פוליטיקה' הן במובן הצר והן במובן הרחב שלהן.
המלה "פוליטיקה" (Πολιτικά) היא מלה יוונית, ופירושה המקורי הוא תחום הדעת שעוסק בענייני הציבור, או "מדינאוּת". היא נגזרת מן המלה היוונית פוליס (πόλις), שהייתה היחידה הפוליטית האוטונומית ביוון הארכאית וביוון הקלאסית.
אל העברית חדרה המלה כבר בתקופת המשנה, דרך שם המקצוע "פוליטיקין" (פוליטיקאים, אנשי ציבור, משם התואר היווני πολιτικός). רבי יהודה, שחי באושא אחרי כישלון מרד בר כוכבא, משתמש במלה כך:
"וכן היה רבי יהודה אומר, תורמין בצלים מבני המדינה על הכופרים, אבל לא מן הכופרין על בני המדינה, מפני שהוא מאכל "פוליטיקין".
על פי רבי עובדיה מברטנורא, המילה פוליטיקין שימשה לתיאור "אנשים חשובים, בני פלטרין של מלכים".
פוליטיקה היא פעילות שבעטיה ובמסגרתה קבוצות מגיעות להחלטות קולקטיביות מחייבות, תוך ניסיון לפשר בין ההבדלים הקיימים ביניהם.
בהגדרה זו ניתן לזהות 4 מרכיבים מרכזיים:
מידע רנדומלי על הביטוי "מרכב":
קבריולה (מצרפתית Cabriolet) היא מכונית שאין לה גג קבוע, אלא גג נפתח (מבד, מברזנט או מחומר קשיח). ישנן מכוניות להן אין גג בכלל, כדוגמת למבורגיני אוונטאדור J.
מכוניות מסוג זה פגיעות יותר במצב של התהפכות וישנה סכנה ליציבות המבנית של הרכב במקרה של תאונה, זאת לאור העובדה שאין קורות תומכות העוברות בגג, ויש צורך בחיזוק הקורות האחרות בשלדת הרכב.
מידע רנדומלי על הביטוי "נשא":
פָּרָשַׁת נָשֹׂא (או נשוא) היא פרשת השבוע השנייה בספר במדבר. היא מתחילה בפרק ד', פסוק כ"א ומסתיימת בפרק ז', פסוק פ"ט. פרשת נשוא היא הארוכה ביותר בתורה (למעט פרשיות מחוברות), ויש בה 176 פסוקים.
השבת שבה קוראים את פרשת נשא היא תמיד השבת הסמוכה לחג השבועות (לפניו או אחריו).
הפרשה ממשיכה בעניינים שנדונו בפרשת במדבר שלפניה, כלומר במניינים, מִפקדים ורשימות, אולם יש בה גם כמה פרשיות הלכתיות. הפרשה היא חלק מרצף הפרשות בתחילת ספר במדבר העוסקות בהקמת מחנה ישראל ובהכנות לנסיעה מהר סיני אל ארץ ישראל.
ההפטרה היא בספר שופטים, פרק י"ג, פסוקים ב'-כ"ה (התימנים מסיימים בפסוק כ"ד). על רקע דיני נזירות המפורטים בפרשה, מסופר על הולדת שמשון הגיבור, שעל פי ציווי של מלאך ה' היה נזיר מבטן אימו.
הטקסט:
פרשנות:
מידע רנדומלי על הביטוי "תומך ":
קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא מתמטיקה.
הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "מתמטיקה":
↑ • A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z • 0-9
קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)
דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 361 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)