מאבות הכנסייה הנוצרית, תירגם את התנ"ך ואת הברית החדשה ללטינית

מאבות הכנסייה הנוצרית, תירגם את התנ"ך ואת הברית החדשה ללטינית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מאבות הכנסייה הנוצרית, תירגם את התנ"ך ואת הברית החדשה ללטינית.
זוהי הגדרה בת 61 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הירונימוס.

מידע רנדומלי על הביטוי "הירונימוס":

פרופ' דוד פְלוּסֶר (Flusser;‏ 1917 – 15 בספטמבר 2000), היסטוריון ישראלי בעל שם עולמי בתחומי ההיסטוריה של עם ישראל בתקופת הבית השני, תקופת התנאים, וחקר הנצרות הקדומה. הוא בן דוד של וילם פלוסר.

דוד (גוסטב) פלוסר נולד בשנת 1917 בווינה, וילדותו עברה עליו בפראג. מ-1936 ועד 1939 למד פילולוגיה קלאסית וגרמניסטיקה באוניברסיטת פראג. בשנת 1939 עלה לארץ ישראל והמשיך את לימודיו (לימודים קלסיים והיסטוריה יהודית וכללית) באוניברסיטה העברית בירושלים. ב-1957 קיבל שם את תואר הדוקטור. ב-1962 התמנה לפרופסור באוניברסיטה העברית, וב-1968, עם ייסודו של החוג למדע הדתות, הצטרף אליו.

מחקריו תרמו תרומה חשובה במיוחד לנושאי ספרות חז"ל בתקופת המשנה, תולדות הכתות בישראל בשלהי תקופת בית שני, במיוחד כת קומראן, ולחקר המגילות הגנוזות . הוא תרם תרומה מיוחדת להבנת התהוות הנצרות, עמד על חשיבותה של הספרות היהודית להבנת הנצרות הקדומה והרקע לפעילותם של ישו, פאולוס ובעלי האוונגליונים.

כמו כן האירו מחקריו את תהליך התגבשותה של היהדות הרבנית הקדומה ובכך סייעו רבות להבנת התפתחות ההלכה היהודית ותרבות ישראל, תחת השפעת ההלניזם.

הירונימוס בויקיפדיה