מגיש חדשות שכונה "מר טלוויזיה"

מגיש חדשות שכונה "מר טלוויזיה"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מגיש חדשות שכונה "מר טלוויזיה".
זוהי הגדרה בת 30 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יבין, חיים יבין.

מידע רנדומלי על הביטוי "יבין":

יבין מלך חצור (או יבין מלך כנען) הוא מלך כנעני שנזכר במקרא בשני אירועים: במלחמת ימי מרום (מלחמת מלכי הצפון) (ספר יהושע, פרק י"א) ובמלחמת סיסרא (ספר שופטים, פרק ד'). לפי דעה אחרת, בשני האירועים מדובר בשני מלכים שונים שנקראו שניהם בשם "יבין", או שכונו כך על שם שושלתם המשותפת.

יבין מלך חצור נזכר לראשונה במקרא בימי כיבוש יהושע בן נון את ארץ ישראל (ספר יהושע, פרק י"א). לפי המקרא, שמע יבין, מלך חצור, שיהושע מתכוון לתקוף אותו ושמע גם על ניצחונותיו האחרים, ולכן הוא החליט לצאת למלחמה נגדו, וצירף לצבאו את צבאות יובב מלך מדון (מדון היא עיר כנענית קדומה, המזוהה כיום עם חורבת מדין שמצפון לטבריה), צבאות מלך אכשף (עיר ממלכה כנענית קדומה) וצבאות מלך שימרון. הוא צירף לצבאו גם את צבאות מלכי הכנעני, האמורי, החיתי, הפריזי והיבוסי. הצבא המאוחד התקדם למי מרום (מעיין העיר מרום – עיר כנענית קדומה בגליל העליון). הם חנו שם והתכוננו למלחמה בצבא ישראל.

צבא ישראל הצליח לנצח את יבין וצבאו. הם באו בהפתעה למחנה יבין, ושם הם התנפלו על החיילים הכנעניים, והחלו להרוג אותם. הם רדפו אחרי צבא יבין עד לצידון (עיר נמל פיניקית מפורסמת), ועד להרי הלבנון החלק הצפוני של בקעת הלבנון.

יבין בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "חיים יבין":

רענן שקד (נולד ב-25 בנובמבר 1966) הוא עורך, עיתונאי, תסריטאי וסופר ישראלי. שימש כסגן עורך מוסף "7 ימים" וכעורך מוסף "24 שעות" של ידיעות אחרונות וכיום הוא בעל טור במוספים "7 ימים" ו-"7 לילות", כתב מגזין לכל חלקי העיתון, כותב תסריטים לטלוויזיה, מגיש בגלי צה"ל ומנחה סדנת הכתיבה "לכתוב את עצמי" יחד עם עומר ברק.

שקד החל את הקריירה העיתונאית שלו כששירת בביטאון חיל הים. התגורר בסן פרנסיסקו וניו יורק במשך שלוש שנים, השלים תואר שני בארצות הברית, עבד עבור ה-CNN וכתב למעריב טור שבועי בו תיאר את החוויה האמריקאית. במשך שנים אחדות שימש כעיתונאי ועורך ב"עיתון תל אביב" ו"זמן תל אביב" ובהמשך כמבקר טלוויזיה ב"מעריב" וב"ידיעות אחרונות" (בתפקידו זה היה מעורב בשנת 2006 בעימות מתוקשר עם דודו טופז).

שקד נמנה עם צוות פיתוח התוכן של אתר האינטרנט ynet בטרם עלה לאוויר, ולאחר עלייתו הקים וערך את אשכול התרבות באתר. בהמשך עבר לשמש כסגן עורך המוסף "7 ימים" ב"ידיעות אחרונות" וכמבקר הטלוויזיה היומי של העיתון. באוגוסט 2007 קיבל לידיו את עריכת המוסף היומי "24 שעות", ממנו פרש בנובמבר 2010.

במשך השנים כתב את הספרים "החלום האמריקאי – מדריך למשתמש", "ועכשיו להתחתן" ו"תגיד אבא". במשך כשלוש שנים הגיש את תוכנית הרדיו "מבקר בשישי" בגלי צה"ל. כיום הוא גם מלמד בבית הספר לכתיבה "סדנאות הבית", שם הוא מנחה סדנה לכתיבה בגוף ראשון יחד עם הסופר והתסריטאי עומר ברק. בנוסף, יצר יחד עם גיא מרוז את סדרת הדוקו-ריאליטי "איפה הכסף" עבור שידורי קשת, ערוץ 2, ויחד עם התסריטאית והמחזאית סיגל אבין את הקומדיה "בלתי הפיך" עבור שידורי רשת, ערוץ 2.

חיים יבין בויקיפדיה