מוזיקאי ג'ז אמריקאי בעבר

מוזיקאי ג'ז אמריקאי בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מוזיקאי ג'ז אמריקאי בעבר.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארמסטרונג, לואי ארמסטרונג.

מידע רנדומלי על הביטוי "ארמסטרונג":

אלכסנדר הנרי פנוויק ארמסטרונג (באנגלית: Alexander Henry Fenwick Armstrong; נולד ב-2 במרץ 1970) הוא קומיקאי, שחקן, מנחה טלוויזיה וזמר אנגלי. הוא מוכר מהיותו חבר בצמד "ארמסטרונג ומילר" (יחד עם בן מילר) ומנחה של שעשועון הטלוויזיה "Pointless".

מלבד הופעותיו בתוכנית המערכונים "ארמסטרונג ומילר", שיחק ארמסטרונג בתפקידים שונים בתוכניות טלוויזיה בהם דיבוב של פרופ' M בסדרה המצוירת "Tooned", בדמות מחשב-על חייזרי בשם מר סמית' בסדרת הספין-אוף של "דוקטור הו" "הרפתקאות שרה ג'יין", ובתפקיד הראשי בגרסה המחודשת של סדרת האנימציה "Danger Mouse".

ארמסטרונג נולד ברות'ברי שבמחוז נורת'מברלנד. הוא הצעיר במשפחה בת שלושה ילדים של הנרי אנגוס ארמסטרונג ואמה וירג'יניה פרונט תומפסון-מקוסלנד.

ארמסטרונג למד בבית הספר מאודן הול בסטוקפילד שבנורת'מברלנד, ובבית הספר למוזיקה סיינט מרי באדינבורו (שם היה חבר במקהלת הכנסייה מגיל 11 עד 13). אחר כך למד בבית הספר דורהאם ובטריניטי קולג' בקיימברידג'. הוא ניגן בפסנתר ובצ'לו, שעליו ויתר ועבר לנגן באבוב.

בקיימברידג' למד ארמסטרונג אנגלית ושר במקהלת הקולג'. בשנה האחרונה ללימודים הצטרף למועדון התיאטרון של האוניברסיטה "פוטלייטס", והופיע בצמד עם דייוויד וולסטנקרופט, יוצר הסדרה "ספוקס".

ארמסטרונג בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "לואי ארמסטרונג":

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 149 הדפים הבאים, מתוך 149 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

לואי ארמסטרונג בויקיפדיה