מומחה לאבני חן

מומחה לאבני חן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מומחה לאבני חן.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גמולוג.

מידע רנדומלי על הביטוי "גמולוג":

ג'י. סי. איי. – מרכזים גמולוגיים (GCI) היא רשת מעבדות גמולוגיות בינלאומית ומוסד לימודי – מחקרי העוסק בתחום הגמולוגיה ומנפיק תעודות גמולוגיות וחוות דעת לעוסקים בענף היהלומים והתכשיטים ולציבור הרחב.

במכללה מתקיימים לימודים לתיעוד, מיון, סיווג, תמחור, הערכה וזיהוי של יהלומים מלוטשים, יהלומי גלם, תכשיטים ואבני חן. ג'י. סי. איי. מקנה את התארים מתעד יהלומים וכן גמולוג מוסמך .G.G.

למכללה 3 קמפוסים מרכזיים בסמיכות למרכזי הייצור והסחר ביהלומים בישראל, רוסיה והודו. המשרד הראשי של רשת המעבדות נמצא בבורסת היהלומים הישראלית ברמת גן.

ג'י. סי. איי.. החלה לפעול בשנת 1998, שנה לאחר מכן נכנסה להסכם שיתוף עם רשת המעבדות היפנית TGL ובאותה שנה בדצמבר, קיבלה רישיון והכרה מה AGL – ארגון המעבדות היפני, המעבדה מחזיקה בסט אבני בוחן(master stones) לבדיקת צבע ביהלומיםשנבדק, אושר ומוספר כסט אבני מאסטר יפני מספר 069, על ידי הוועדה האדמיניסטרטיבית של JAA. בשנת 2004 קבלה רישיון ממשלת רוסיה והחלה את פעילותה במוסקבה, ביוני 2006 הרחיבה ג'י. סי. איי. את פעילותה במזרח והקימה שישה מרכזים גמולוגים בהודו: מומביי, דלהי, היידראבאד, אינדור, אחמדאבאד וכלכותא.

גמולוג בויקיפדיה