מכוכבי "צייד הצבאים"

מכוכבי "צייד הצבאים"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מכוכבי "צייד הצבאים".
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דה-נירו, רוברט דה נירו.

מידע רנדומלי על הביטוי "רוברט דה נירו":

הסנדק חלק שני (The Godfather Part II) הוא סרט גנגסטרים אמריקאי משנת 1974 אותו ביים פרנסיס פורד קופולה, בכיכובם של אל פצ'ינו ורוברט דה נירו.

הסרט מהווה גם המשך וגם פריקוול לסרט הסנדק, ומציג את המשך עלילות משפחת קורליאונה, ואת עלייתו של ויטו קורליאונה הצעיר לעמדת כוח של ראש משפחת מאפיה.

הסרט היה מועמד ל-11 פרסי אוסקר שונים, וזכה בשישה, בהם פרס הסרט הטוב ביותר והפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר עבור הופעתו של רוברט דה נירו.

הסרט נפתח בהלוויתו של אביו של ויטו הצעיר, אנטוניו אנדוליני, שנרצח על ידי אנשיו של דון צ'יצ'י, איש המאפיה המקומי בעיירה קורליאונה שבסיציליה בשנת 1901. במהלך ההלוויה נרצח גם אחיו הבוגר של ויטו, שנשבע לנקום בצ'יצ'י. אמו של ויטו מתחננת שיחוס על בנה הצעיר, וכשצ'יצ'י מסרב מקריבה עצמה כדי שיוכל להימלט. חרף איומיו של הדון, אנשי העיירה עוזרים לוויטו לעלות על אונייה היוצאת לניו יורק. פקיד באליס איילנד מבלבל את שם משפחתו של הילד עם מקום מוצאו, ורושם את שמו כ"ויטו קורליאונה".

ב-1958, במהלך מסיבה החוגגת את טקס המיסה הראשון של בנו באחוזת המשפחה שבאגם טאהו, נבדה, נפגש מייקל קורליאונה, בנו של ויטו וראש משפחת קורליאונה עם הסנטור פט גירי. גירי המושחת דורש מחיר מוגזם עבור רישיון הימורים חדש ו-5% מרווחי משפחת קורליאונה בכל חודש, והצעת הנגד של מייקל היא "כלום… אפילו לא האגרה עבור הרישיון, שאשמח אם תשלם באופן אישי".

רוברט דה נירו בויקיפדיה