מלחין ישראלי, בין לחניו "היו לילות ו"שני שושנים"

מלחין ישראלי, בין לחניו "היו לילות ו"שני שושנים"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מלחין ישראלי, בין לחניו "היו לילות ו"שני שושנים" .
זוהי הגדרה בת 49 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מרדכי זעירא.

מידע רנדומלי על הביטוי "מרדכי זעירא":

יפה ירקוני (24 בדצמבר 1925 – 1 בינואר 2012) הייתה זמרת ישראלית, המזוהה עם תקופת קום המדינה והייתה פופולרית ביותר בשנות החמישים והשישים. כלת פרס ישראל לזמר עברי. נמנתה עם הבולטות שבזמרות ישראל.

נולדה בשם יפה אברמוב כבת הזקונים לאברהם ומלכה במשפחה בת שלושה ילדים. הוריה עלו לארץ ישראל מהקווקז בתחילת המאה העשרים. היא גדלה בדרום תל אביב ובגבעת רמב"ם (כיום שכונה בגבעתיים) והחלה את דרכה האמנותית בגיל צעיר, כשיחד עם אחותה ואחיה הצעירים הופיעה בבית הקפה המשפחתי בגבעת רמב"ם בהרכב שיצרו שנקרא "במתי". ההרכב זכה להצלחה בקרב באי בית הקפה הפופולרי, ובהמלצת הזמר שמואל פישר היא התקבלה כרקדנית בלהקת הבלט של גרטרוד קראוס ורקדה במסגרתה במשך עשר שנים.

ב-21 בספטמבר 1944 נישאה ליוסף גוסטין, שהתגייס יום לאחר הנישואין והיה מראשוני המתנדבים היהודים לצבא הבריטי. הוא וחבריו צורפו אחר-כך לבריגדה היהודית. גוסטין נהרג ב-29 במרץ 1945 במערכה על נהר סניו, בזירה האיטלקית במלחמת העולם השנייה (אחד משיריה, "אורי", נכתב על ידי רפאל קלצ'קין לזכרו והולחן על ידי יששכר מירון). מיד לאחר מכן נטשה את להקת הבלט עקב פציעה ברגלה.

מרדכי זעירא בויקיפדיה