מליונר יהודי ראש עירית ניו יורק

מליונר יהודי ראש עירית ניו יורק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מליונר יהודי ראש עירית ניו יורק.
זוהי הגדרה בת 31 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בלומברג, מייקל בלומברג.

מידע רנדומלי על הביטוי "בלומברג":

מייקל רובנס "מייק" בלומברג (באנגלית: Michael Rubens Bloomberg; נולד ב-14 בפברואר 1942) הוא איש עסקים יהודי-אמריקאי, אשר כיהן במשך 12 שנים (2002–2013) כראש עיריית ניו יורק. נכון למרץ 2017 לבלומברג הון של 47.4 מיליארד דולרים, ועל כן הוא האיש ה-10 בעושרו בעולם וה-8 בארצות הברית. החל מפברואר 2014 מכהן כשליח האו"ם לשינוי אקלים.

בלומברג נולד בבוסטון שבמסצ'וסטס, וגדל בבית שומר כשרות במדפורד, פרבר של בוסטון. אביו, ויליאם הנרי בלומברג (1906–1963), היה סוכן נדל"ן ובנו של אלכסנדר "אליק" בלובמרג, מהגר יהודי מרוסיה. אמו הייתה ילדית ג'רזי סיטי, וסבתו מצד אמו היגרה ממקום שכיום הוא חלק מבלארוס.

הוא היה שותף בכיר בחברת הברוקרים "האחים סלומון" ועשה את הונו במכירת מסופי מידע פיננסי לחברות הסוחרות בוול סטריט. פעילות זו התבצעה במסגרת חברת בלומברג שהקים ונקראת על שמו. כיום זוהי חברת החדשות והמידע הפיננסי השנייה בגודלה בעולם. בלומברג מחזיק בבעלות כ-88% מהחברה והוא אחד מעשירי תבל עם הון המוערך ב-47.4 מיליארד דולר.

בלומברג בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת ג'ונס הופקינס בשנת 1964 ומוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד ב-1966. הוא תרם כ-100 מיליון דולר לג'ונס הופקינס וגם היה יו"ר חבר המנהלים של האוניברסיטה. בשנת 1997 פרסם מייקל בלומברג אוטוביוגרפיה תחת הכותרת "Bloomberg by Bloomberg".

בלומברג בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מייקל בלומברג":

בהעברה לוויקישיתוף, תבנית הרישיון המתאימה היא PD-ineligible ‏(עברית). יחד עם זאת אחת מהתבניות הספציפיות הבאות יכולה להתאים יותר:
PD-shape (עברית) │ PD-text (עברית) │ PD-textlogo (עברית) │ PD-chem (עברית) │ PD-medical │ PD-music-ineligible │ PD-juggling notation.

לחצו על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה בעת זו.

יותר מ־100 דפים מקשרים לקובץ זה.
הרשימה הבאה מראה רק את 100 הדפים הראשונים שמקשרים לקובץ זה.
ניתן לצפות ברשימה המלאה.

מייקל בלומברג בויקיפדיה