מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן (5)

מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן (5)
כיצד לפתור תשחץ: המקרה של "מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן" (5)

פתרון תשחצים הוא פעילות מהנה ומאתגרת שדורשת שילוב של ידע, לוגיקה ושנינות. בין ההגדרות הרבות בתשחץ, הגדרות אנאגרמה הן מהמעניינות ביותר. אנאגרמה, כידוע, היא יצירת מילה חדשה מתוך האותיות של מילה אחרת, בסדר שונה.

בהגדרות אנאגרמה בתשחץ, הרמז בדרך כלל ינחה אותך שהמילה המבוקשת היא אנאגרמה של מילה אחרת. לדוגמה, ההגדרה "מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן" (5) דורשת למצוא מילה בת 5 אותיות, שהיא אנאגרמה של "מנילה" ומתאימה לגרמניה.

כדי לפתור את ההגדרה הזו, התחל על ידי פירוק המילה "מנילה" לאותיות הבודדות שלה: M-A-N-I-L-A. לאחר מכן, נסה לסדר מחדש את האותיות האלה כדי ליצור מילה חדשה בת 5 אותיות.

ישנן מספר דרכים לעשות זאת. אתה יכול לנסות ליצור מילים על ידי שינוי אות אחת בכל פעם, או על ידי ניסיון להרכיב את האותיות יחד בדרכים שונות. אם אתה מתקשה, נסה לכתוב את האותיות על פתקים נפרדים ולסדר אותן מחדש באופן פיזי.

לפעמים, ההגדרה תספק רמזים נוספים שיעזרו לך לפתור את האנאגרמה. במקרה של "מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן", הרמז "בגרמניה" מצמצם את אפשרויות הפתרון ל-5 אותיות גרמניות.

עבור ההגדרה הספציפית הזו, ישנה רק מילה גרמנית בת 5 אותיות שהיא אנאגרמה של "מנילה" והיא מתאימה לגרמניה. לאחר שתמצא את המילה הזו, תוכל לכתוב אותה בתוך התאים בתשחץ ולהמשיך לפתור את הגדרות התשחץ האחרות.

אפשרויות: המלינ.

ביטויים דומים: מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן (5) תשבץ, מה זה מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן (5) בתשחץ, מה הפירוש של מנילה בגרמניה, ובלבד ויש שם חלילן (5) בתשחץ.