מעט מאוד ממנו (4,3)

מעט מאוד ממנו (4,3)
פתרון חידת התשבץ: מעט מאוד ממנו (4,3)

בפתרון חידות תשבצים, לעתים קרובות אנו נתקלים בהגדרות מרוכזות ומאתגרות הדורשות חשיבה מחוץ לקופסה. אחת ההגדרות הפופולריות בסוג זה של חידות היא "מעט מאוד ממנו", המבקשת ממך למצוא צירוף מילים שמשמעותו היא כמות קטנה או חסרה.

במקרה הספציפי הזה, ההגדרה היא "מעט מאוד ממנו (4,3)". כאן, המספרים בסוגריים מציינים את מספר האותיות בכל מילה בשילוב התשובה. לפיכך, אנו מחפשים שילוב של שתי מילים, כאשר המילה הראשונה מכילה 4 אותיות והמילה השנייה מכילה 3 אותיות.

כאשר מתמודדים עם הגדרות מסוג זה, ישנן מספר אסטרטגיות שעשויות להיות מועילות:

חשבו על מילים נרדפות וניגודים:

נסו להעלות על דעתכם מילים נרדפות למונח "מעט" או מילים המתארות חוסר או כמות קטנה. כמו כן, שקלו מילים שמשמעותן מידה קטנה או בלתי מספקת.

חשבו על צירופי לשון נפוצים:

לעתים קרובות, הגדרות תשבץ משתמשות בביטויים או צירופי לשון נפוצים. נסו להיזכר בביטויים המשתמשים במושג "מעט" או ברעיון של כמות קטנה.

הסתמכו על ידע כללי:

פתרון חידות תשבץ דורש לעתים ידע כללי של לשון, תרבות ונושאים עכשוויים. חשבו על דברים בתרבות הפופולרית, בספרות או בהיסטוריה הקשורים לרעיון של מחסור או כמות קטנה.

במקרה של ההגדרה "מעט מאוד ממנו (4,3)", ייתכן שתרצו לשקול מילים נרדפות ל"מעט" כמו "זעיר" או "דל". בנוסף, ייתכן שתרצו לשקול צירופי לשון נפוצים כמו "לא הרבה" או "טיפונת". בשילוב ידע כללי, תוכלו לעבוד כדי למצוא פתרון המתאים להגדרה.

אפשרויות: אפסקצהו.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 17/05/2024