מפקד ה-7 של חיל האוויר הישראלי

מפקד ה-7 של חיל האוויר הישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מפקד ה-7 של חיל האוויר הישראלי.
זוהי הגדרה בת 30 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הוד, מרדכי הוד.

מידע רנדומלי על הביטוי "הוד":

סְפִירָה היא מושג יסודי בעולמה של הקבלה, המתאר רובד בהופעת האלוהות. ניתן להבין את הספירות כשכלים פשוטים המביאים לביטוי בעולמנו את רצון בוראם. הספירות מוזכרות לראשונה בספר יצירה שם הם מובאים במשמעות הפשוטה של המילה סיפרה, וייתכן שיש להם רמזים כבר במדרש[דרוש מקור] ובמשנה באבות שאומרת ב"עשרה מאמרות נברא העולם" שהוא כמניין הספירות.

מקור המילה ספירה הוא אולי באבן הספיר המנצנצת ומאירה חלקים שונים, כמתוארת כשייכת לגילוי האלוהות בספר שמות "וְתַחַת רַגְלָיו כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם לָטֹהַר" (ספר שמות כ"ד י')ספר הבהיר: "ואמאי קרי ליה ספירות, משום דכתיב 'השמים מספרים כבוד אל' (תהלים י"ט ב)".

רבי משה קורדובירו כותב ששם זה בא מלשון מספר, מרמז בכך למספרן הקבוע של הספירות שהוא עשר. הרמב"ן, בעקבות הפתיחה של ספר יצירה, מציין שעשר הספירות ביחד עם כ"ב אותיות השפה העברית, מרכיבות את ל"ב נתיבות החכמה.

יש הטוענים שמקורו במילה ספֵירה – כדור, ובציורם כל ספירה מקיפה את הספירה הפנימית לה כמו בצל בקליפותיו, אך נראה כי מדובר בהשערה לא מבוססת ואין קשר אטימולוגי בין המילים. הרב קוק מינח את הספירה במושג האפלטוני אידיאה ולעתים השתמש לגבי הספירות במושג אור שמדגיש את הממד הרוחני שבספירות ואת תהליך התפשטותן והאצלתן אחת מהשנייה.

הוד בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מרדכי הוד":

חיל האוויר הישראלי, או בשמו הרשמי "זרוע הָאוויר והֶחלל", הוא הזרוע האווירית של צבא הגנה לישראל. חיל האוויר הישראלי הוא מרכיב עיקרי בעוצמתו של צה"ל, והוא נחשב לחזק ביותר במזרח התיכון, ולאחד מחילות האוויר הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. בראש זרוע האוויר עומד קצין בדרגת אלוף. מפקדו הנוכחי של החיל הוא אלוף אמיר אשל.

מטה חיל האוויר שוכן במחנה רבין (הקריה) בתל אביב. המטה נחלק לשבעה להקים. להק הוא יחידה ראשית במטה החיל. בראש כל להק עומד קצין בדרגת תת-אלוף, הכפוף ישירות למפקד חיל האוויר. למעט ראש להק ציוד, כל ראשי הלהקים הם אנשי צוות-אוויר. המבנה ההיררכי של הלהקים, כנהוג ביחידות מטה בצה"ל, מורכב ממחלקות, ענפים ומדורים. הלהקים הם:

בנוסף ללהקים, קיימות מספר מפקדות מקצועיות בחיל האוויר. המפקדות הן:

בסיס טיסה של חיל-האוויר הוא שדה תעופה צבאי בו מוצבות טייסות.

קיימים שני סוגי בסיסי טיסה:

בסיסי הטיסה הם (מהצפוני ביותר לדרומי): רמת דוד (כנף 1), שדה דב (כנף 15), פלמחים (בח"א 30), תל נוף (בח"א 8), חצור (כנף 4), חצרים (בח"א 6), נבטים (בח"א 28), רמון (כנף 25), עובדה (בח"א 10).

מרדכי הוד בויקיפדיה