מציין נוכח נשמע מפעל (3)

מציין נוכח נשמע מפעל (3)
פתרון חידות תשחץ: מציאת המילה המתאימה להגדרה "מציין נוכח נשמע מפעל"

חידות תשחץ הן דרך מהנה ומאתגרת לאמן את המוח ולרחיב את אוצר המילים. אחת החידות הנפוצות היא למצוא מילה שמתאימה להגדרה ספציפית. בפוסט זה של הבלוג, נתמקד בפתרון ההגדרה "מציין נוכח נשמע מפעל (3)".

כדי לפתור חידת תשחץ, חשוב להבין את ההגדרה הניתנת. בהגדרה זו, המילה שמחפשים היא שם עצם שמציין את נוכחותו של משהו. המילה כוללת שלוש אותיות בסך הכל ונשמעת כמו מפעל, כלומר מילה שמתארת פעולה.

ישנן מספר מילים שמתאימות להגדרה זו, אך חשוב לזכור שהתשובה צריכה להיות שם עצם. לאחר שקבענו את זה, אנו יכולים להתחיל בצמצום האפשרויות שלנו על ידי חשיבה על מפעלים שונים.

מפעל אחד שעולה על הדעת הוא המפעל "להיות". מילה זו מציינת את נוכחותו של משהו, והיא גם שם עצם. עם זאת, היא בת ארבע אותיות, לא שלוש, ולכן אינה מתאימה להגדרה.

מפעל נוסף שאפשר לחשוב עליו הוא המפעל "עומד". מילה זו גם מציינת את נוכחותו של משהו, והיא שם עצם בן שלוש אותיות. עם זאת, המילה "עומד" לא נשמעת כמו מפעל, ולכן היא גם לא מתאימה להגדרה.

לאחר שבדקנו את המפעלים הנפוצים יותר, הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולשקול אפשרויות אחרות. מפעל אפשרי אחד הוא המפעל "היה". מילה זו מציינת את נוכחותו של משהו בעבר, והיא גם שם עצם בן שלוש אותיות. בנוסף, המילה "היה" נשמעת כמו מפעל, ולכן היא עומדת בכל הדרישות של ההגדרה.

על ידי ביצוע צעדים אלו, הצלחנו לצמצם את האפשרויות שלנו למילה אחת: "היה". מילה זו מתאימה להגדרה "מציין נוכח נשמע מפעל (3)" מכיוון שהיא שם עצם בן שלוש אותיות שמציין את נוכחותו של משהו ונשמע כמו מפעל.

אפשרויות: אתה.

ביטויים דומים: מציין נוכח נשמע מפעל (3) תשבץ, מה זה מציין נוכח נשמע מפעל (3) בתשחץ, מה הפירוש של מציין נוכח נשמע מפעל (3) בתשחץ.