מקדיש זמן ומאמץ

מקדיש זמן ומאמץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מקדיש זמן ומאמץ.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: משקיע.

מידע רנדומלי על הביטוי "משקיע":

תיק השקעות הוא חשבון השקעות אשר משלב נכסים פיננסיים וניירות ערך, ולרוב מנוהל בידי מוסדות פיננסיים או בידי יחידים בעלי רישיון ניהול תיק השקעות. תיק ההשקעות משמש אמצעי לצמצום מסוים ברמת הסיכון הכוללת של הנכסים המוחזקים. במילים אחרות, ניתן להקטין את רמת הסיכון בסיכונים מסוימים (בעיקר סיכון ספציפי – סיכון המשפיע על מספר קטן של נכסים) על ידי החזקת נכסים פיננסיים מגוונים. הנכסים הפיננסיים וניירות הערך המוחזקים בתיק השקעות יכול שיהיו מניות, אגרות חוב, אופציות, תעודות התחייבות שונות, חוזים עתידיים, קווי ייצור, מקרקעין, ועוד.

בבואו להחליט על רכיבי תיק השקעות, מבצע המוסד הפיננסי המנהל את התיק ניתוח של ההשקעה, לעומת אדם יחיד העשוי להיעזר ביועץ השקעות או במוסד פיננסי המציעים שירותי ניהול תיקים.

מנהל תיק השקעות מחליט אילו נכסים פיננסיים וניירות ערך לכלול בתיק בהתאם למטרותיו ונתוניו האישיים של בעל התיק ובהתאם לתנאים הכלכליים המשתנים. ההחלטות הן, בין השאר, אילו נכסים לרכוש, באיזה סכום, עיתוי הרכישה ועיתוי המימוש. קבלת החלטות אלו נעשית בדרך כלל בעזרת מדדי ביצוע, כגון תשואה רצויה והסיכון המשויך לתשואה זו (כלומר, סטיית התקן של התשואה). מקובל להשוות תיקי השקעות שונים ולבחון את רמת התשואה והסיכון בכל תיק על פי סוגי הנכסים השונים המצויים בהם.

משקיע בויקיפדיה