מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4)

מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4)

פתרון תשחצים: מפענחים את החידה "מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4)"

ברוכים הבאים לחובבי התשבצים! בפוסט זה בבלוג נתמודד עם הגדרה מאתגרת שדורשת ידע מוזיקלי וגם חושי ההיגיון שלכם. ההגדרה שאנו עומדים לפתור היא:

מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4)

במבט ראשון, הגדרה זו עשויה להיראות מעט מעורפלת. עם זאת, בואו נפרק אותה שלב אחר שלב כדי להבין את הכוונה שמאחוריה.

החלק הראשון של ההגדרה, "מתגורר בתוכו", מרמז על מבנה מסוג כלשהו שבו שוכנים אנשים. מבנים כאלה יכולים לכלול בתים, דירות ואפילו מכוניות. מכיוון שאנו מחפשים תשובה בת ארבע אותיות, אנו יכולים לשלול אפשרויות ארוכות יותר כמו "בניין" או "אחוזה".

החלק השני של ההגדרה, "מאזין לחלק מנס וסטילה", מעלה אסוציאציה למוזיקה. נס וסטילה הוא צמד מוזיקלי פופולרי, ולכן ההגדרה מציינת שמישהו שומע רק חלק מהמוזיקה שלהם ולא את כולה. החלק שאנו מחפשים הוא דווקא אחת המילים בשם הצמד.

כעת, לאחר שניתחנו את ההגדרה, בואו ננסה למצוא אפשרויות אפשריות לתשובה. מאחר שההגדרה מרמזת על משהו שבו אנשים שוכנים ושומעים בו מוזיקה, אנו יכולים לחשוב על מכונית. מכוניות הן מקום שבו אנשים יכולים לנסוע ולהאזין למוזיקה, ולעתים קרובות הן מצוידות במערכות סטריאו או רדיו.

עם זאת, האם מכונית היא התשובה הנכונה להגדרה זו? זכרו שההגדרה מציינת רק האזנה ל"חלק מנס וסטילה". מכונית יכולה לנגן כל מוזיקה, לא רק את המוזיקה של נס וסטילה.

לכן, אנו צריכים לחפש משהו שמתאים יותר לרעיון של האזנה לחלק מנס וסטילה, ושהוא גם מקום שבו אנשים שוכנים. זה מוביל אותנו לתשובה הסבירה ביותר:

אפשרויות: דרבו.

ביטויים דומים: מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4) תשבץ, מה זה מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4) בתשחץ, מה הפירוש של מתגורר בתוכו ומאזין לחלק מנס וסטילה (4) בתשחץ.