נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5)

נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5)
כיצד לפתור את החידה: "נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5)"

בפתרון תשחצים, יכולות להיות הגדרות מאתגרות ומבלבלות שבוחנות את הידע וההיגיון שלנו. אחת ההגדרות האלה היא "נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5)". בהגדרה זו, ישנם מספר רמזים מפתח שיכולים לעזור לנו להגיע לתשובה הנכונה.

בין הרמזים העיקריים הוא "נשמע". זה מרמז שהתשובה עשויה להיות הומופון, כלומר מילה או ביטוי עם אותו צליל כמו מילה או ביטוי אחר אבל עם משמעות שונה. הצליל של "נשמע" דומה מאוד למילה "Stove", שמתייחסת למקום עליו מבשלים. לכן, אנו יכולים להסיק שהתשובה עשויה להיות מילה שצלילה נשמע כמו "Stove".

רמז נוסף הוא "המקום עליו מבשלים". זה מצביע בבירור שהתשובה קשורה למטבח או לבישול. המשמעות של "להיות עליו" יכולה להיות להתייחס למשהו שמונח או מותקן על משטח אחר. זה מעלה בדעת ביטוי נפוץ במטבח: "להיות על הכיריים", כלומר לבשל אוכל על גבי הכיריים.

ההגדרה גם מזכירה כי המקום הזה "שלט על חלקים נרחבים באירופה". זה מצביע על משהו שהיה בעל השפעה משמעותית על אירופה. בהקשר של בישול, ניתן לראות בכיריים מכשיר ששיחק תפקיד מרכזי במטבחים ברחבי אירופה במשך מאות שנים.

בהתבסס על רמזים אלה, אנו יכולים להניח שהתשובה להגדרה "נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5)" היא מילת הומופון ל-"Stove" המייצגת מכשיר בישול עם השפעה היסטורית משמעותית באירופה.

אפשרויות: הקירה.

ביטויים דומים: נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5) תשבץ, מה זה נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5) בתשחץ, מה הפירוש של נשמע שהמקום עליו מבשלים שלט על חלקים נרחבים באירופה (5) בתשחץ.