סופרת ישראלית, מחברת "עיר ימים רבים"

סופרת ישראלית, מחברת "עיר ימים רבים"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופרת ישראלית, מחברת "עיר ימים רבים".
זוהי הגדרה בת 36 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הראבן, שולמית הראבן.

מידע רנדומלי על הביטוי "הראבן":

אלוף הרְאבן (23 באפריל 1926 – 23 בפברואר 2016), היה איש קהילת המודיעין ויזם חברתי.

אלוף הראבן נולד במושבה הגרמנית בחיפה בשנת 1926 לאביו דוד שטיינברג, שהיה מהנדס טלפוניה בשרות הטלפון של המנדט הבריטי ואמו,תחייה לבית אפשטיין, שהייתה פסנתרנית. שמו המיוחד בא מסבו, יצחק אפשטיין, מורה וממחדשי השפה העברית, ששלח רשימת שמות מומלצים להוריו שהראשון מביניהם היה "אלוף", והוריו אימצו שם זה.

את לימודיו התיכוניים עשה בבית הספר הריאלי בחיפה, ולאחר מכן סיים בלונדון סקול אוף אקונומיקס תואר ראשון במדע המדינה. בשנת 1948 חזר ארצה והתגייס לצה"ל. הוא שובץ למודיעין חיל התותחנים, משם עבר עד מהרה ליחידת המחקר של אגף המודיעין. הראבן שירת בצה"ל עד שנת 1964 והשתחרר בדרגת סגן-אלוף. בזמן שרותו שימש ב-1954 ראש לשכתו של ראש אגף המודיעין, בנימין גיבלי ושל יורשו בתפקיד, יוהשפט הרכבי. בשנת 1962 התמנה לסגן הנספח הצבאי וקשר קשרים עם שירות הביון הצרפתי. של ישראל בצרפת . ב-1964 התגייס למוסד ושירת בו עד שנת 1970, עסק בפיתוח קשרים מדיניים חשאיים במזרח התיכון ובסיוע לכורדים בעיראק. לאחר מכן עבר לנהל את מחלקת ההסברה במשרד החוץ, תפקיד אותו מילא במשך ארבע שנים.

הראבן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שולמית הראבן":

יפה ברלוביץ (נולדה ב-1937) היא חוקרת ספרות ופרופסור מן המניין במחלקה לספרות עם ישראל ע"ש יוסף ונחום ברמן באוניברסיטת בר-אילן.

ברלוביץ נולדה ב-1937 וגדלה בפתח תקווה להוריה, אסתר (לבית פושטר) ויצחק ברלוביץ מראשוני האורזים העבריים בארץ וממייסדי אגודת "האורז" (1921, 1929). אחיינו של זרח ברנט, ממייסדי פתח תקווה (1878), ויוזם ומקים השכונה העברית נווה שלום ליד יפו (1891).

למדה בבית ספר תיכון ע"ש אחד העם בפתח תקוה, ושרתה בצבא בחיל המודיעין.

כסטודנטית, שימשה סגן עורך בהקמת העיתון "שער לקורא החדש", שבועון בעברית קלה, בהוצאת משרד החינוך והתרבות (1961 – 1963), וכן ייסדה וערכה את "הנוֹעֵר בערפל"- עיתון סטודנטים שיצא לאור במסגרת פעילות קונסול התרבות בשגרירות ישראל בלונדון (1964 – 1965).

סיימה תואר ראשון בספרות עברית ולשון עברית באוניברסיטה העברית (1963), ותעודת הוראה (1966). את לימודיה לתואר השני עשתה באוניברסיטת בר-אילן, ועבודת המ.א. בנושא "למהותה של ספרות ילדים" (1973), נכתבה בהנחייתו של פרופ' ברוך קורצווייל. המשיכה במסלול קדם-דוקטורט באוניברסיטת אינדיאנה, ארצות הברית (1976-1975 , Early New England Literature) וסיימה את עבודת התיזה לתואר שלישי: "ספרות העלייה הראשונה כספרות מתיישבים ראשונים", במחלקה לספרות משווה באוניברסיטת בר-אילן, (1979), בהנחייתו של פרופ' יהודה פרידלנדר. החלה כעמית מחקר במכון קורצוויל לחקר הספרות העברית (1982), ולימדה במחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר-אילן (1985 – 2005). סיימה בדרגת פרופסור מן המניין.

שולמית הראבן בויקיפדיה