סרט קולנוע עם ברוס וויליס

סרט קולנוע עם ברוס וויליס
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט קולנוע עם ברוס וויליס.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רד.

מידע רנדומלי על הביטוי "רד":

רד תקשורת מחשבים בע"מ (RAD Data Communications) היא חברה ישראלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי תקשורת בארץ ובעולם. החברה נוסדה בשנת 1981 על ידי האחים יהודה וזהר זיסאפל ונמצאת בבעלותם. מרכז חברת רד ממוקם רמת החייל בתל אביב ושלוחה ממוקמת בהר חוצבים בירושלים.

חברת רד היא חברת העוגן בקבוצת רד-בינת, הכוללת 15 חברות עצמאיות הפועלות תחת מטריה אסטרטגית משותפת, ועוסקות בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות לתעשיות התקשורת והטלקום. בין חברות הבת, ישנן רדווין ורדוור.

בשנת 1975 הקים יהודה את "ביטקום סוכנויות", חברה פרטית קטנה ששווקה מוצרי תקשורת. ביטקום, שלאחר מספר שנים שינתה את שמה ל"בינת תקשורת מחשבים", ייצגה יצרנים בינלאומיים חשובים והייתה הראשונה שהשיקה טכנולוגיות תקשורת חדשניות בשוק הישראלי.

בתחילת 1982 החליטו האחים לעבור לייצור ופיתוח מוצרי תקשורת בישראל ליצוא. "רד תקשורת מחשבים", החברה הראשונה שהקימו ביחד, היא הוותיקה בקבוצת רד-בינת. בשנים שבאו לאחר מכן נוספו למסגרת הקבוצה עוד 27 חברות היי-טק עצמאיות שהוקמו כדי לפתח, לייצר ולשווק מגוון רחב של מוצרים בתחום תקשורת הנתונים (בהן גם בינת תקשורת מחשבים).

רד בויקיפדיה