סריקת איברים לבדיקה רפואית

סריקת איברים לבדיקה רפואית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סריקת איברים לבדיקה רפואית .
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אולטרה סאונד.

מידע רנדומלי על הביטוי "אולטרה סאונד":

בדיקת אולטרה סאונד להיריון היא יישום של בדיקת אולטרה סאונד לתחום המיילדוּת. כאן נעשה שימוש באולטרה סאונד לצורך דימות רפואי של העובר ברחם אמו. בידיו של מפעיל מנוסה, ניתן לבצע דימות של עוברים קטנים, אפילו בגודל 5 מ"מ בלבד.

ניתן להבדיל בין בדיקות אולטרה סאונד שגרתיות שמתבצעות תוך כדי מהלך ההיריון אצל הרופא המטפל לבין סקירות שנעשות אצל מומחה כדי לאתר בעיות ופגמים אצל העובר. בישראל מקובל (אם כי אין חובה) לבצע לפחות סקירה אחת במהלך ההיריון, ובמקרים רבים מתבצעות שתיים ואף יותר. האחת נקראת סקירה מוקדמת והשנייה נקראת סקירה מאוחרת או סקירת מערכות. רופאים נוהגים להבחין בין סקירה בסיסית לבין סקירה מורחבת. סקירה בסיסית נעשית במרפאות של קופות החולים. סקירה מורחבת יכולה להתבצע במרפאות קופות החולים או במכונים שבהסדר, במקרה שיש חשש לתקינות ההיריון או תמורת תשלום השתתפות עצמית. ניתן גם לבצע סקירה מורחבת במרפאות של רופאים פרטיים. ברוב המדינות המערביות מקובל לעשות לכל היותר סקירה אחת במהלך ההיריון.

הבדיקה שימושית גם לנשים שאינן מוכנות, בכל מקרה, לבצע הפלה מלאכותית (למשל, בשל סיבות דתיות), משום שהיא עשויה לאתר בעיות שניתן לטפל בהן בטרם הלידה. כך, למשל, ניתן לאתר באמצעות הבדיקה מקרים של שיליית-פתח, ולבצע מראש ניתוח קיסרי שיציל את חיי העובר.

אולטרה סאונד בויקיפדיה