עובד בתחנה מטאורולוגית

עובד בתחנה מטאורולוגית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עובד בתחנה מטאורולוגית.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חזאי.

מידע רנדומלי על הביטוי "חזאי":

טפיגרמה היא אחת מארבע דיאגרמות תרמודינמיות המשמשות לניתוח מזג אוויר ולחיזויו. השם התפתח מהצורה "T-ϕ-gram", כדי לתאר את צירי הטמפרטורה – T וציר האנטרופיה – ϕ שסייעו לשרטט תרשים. בדרך כלל, מידע על נקודת הטל מרדיוסונדה משורטט על דיאגרמות אלה כדי לאפשר חישובים של יציבות קונבקטיבית, ושל אנרגיה פוטנציאלית קונבקטיבית זמינה (CAPE). סימוני הרוח מופיעים בדרך כלל בצד הטפיגרמה כדי לציין את הרוח בגבהים שונים.

הטפיגרמה הומצאה על ידי המטאורולוג הבריטי נפיאר שאו ב-1915, ומשמשת בעיקר בבריטניה ובקנדה. במדינות אחרות משתמשים בדיאגרמות דומות למטרה זהה, אך פרטי מבניהן מגוונים. בטפיגרמה האיזותרמות הן ישרות, ולהן 45 מע' הטיה לימין, בעוד האיזוברים אופקיים ומעוקלים קמעא. אדיאבטות יבשות (קווי ירידת הטמפרטורה במפל הטמפרטורה האדיאבטי היבש) ישרות גם הן, ובנות הטיה של 45 מע' לשמאל. אדיאבטות לחות מעוקלות.

הסיבה העיקרית שהטפיגרמה משמשת בבריטניה בקנדה ובאירלנד היא התכונה שלאזורים המוגבלים על ידי העקומים אנרגיה זהה עבור אזורים שווים – דבר התורם להשוואות טובות יותר של CAPE, וכך אפוא גם למערכות קונבקטיביות.

חזאי בויקיפדיה