עושים לרשימה ובבית חולים (4)

עושים לרשימה ובבית חולים (4)

כותרת:

פתירת תשחץ: ההגדרה המאתגרת של "עושים לרשימה ובבית חולים (4)"

פתיח:

האם אתם מוכנים לאתגר? הגיע הזמן להתמודד עם תשחץ מוחי ומסקרן. הגדרה אחת המופיעה לעתים קרובות בתשחצים היא זו המבולבלת: "עושים לרשימה ובבית חולים (4)". מה יכולה להיות התשובה לזה?

ההגדרה מורכבת משני חלקים, ונראה שהם קשורים בשני הקשרים שונים לחלוטין. "עושים לרשימה" מצביע על משהו רשמי ומאורגן, ואילו "בבית חולים" מעלה על הדעת הגדרות רפואיות. הניגוד הזה הוא בדיוק מה שעושה את ההגדרה הזו כל כך מאתגרת.

כדי לפתור את ההגדרה הזו, נצטרך לחשוב מעבר למשמעויות המילוליות של המילים. עלינו לחפש משהו שמתחבר לשני ההקשרים, משהו שהוא גם רשמי וגם רפואי.

יכול להיות שזה יהיה מונח רפואי נפוץ, ציוד שנמצא בבית חולים או אפילו נוהל שמבוצע בסביבה רפואית. על ידי חיפוש משמעות משותפת לשני החלקים של ההגדרה, נוכל להתקרב למציאת התשובה.

זכרו, בפתרון תשחצים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה הם מפתחיים. אל תפחדו לנסות פתרונות שונים ולשקול אפשרויות לא צפויות. אז קחו את זמןכם, שקעו בעומק ההגדרה וקראו על פתרונות אפשריים. האתגר הזה ישאיר אתכם מסופקים כאשר תמצאו לבסוף את התשובה הנכונה!

אפשרויות: מיונ.

ביטויים דומים: עושים לרשימה ובבית חולים (4) תשבץ, מה זה עושים לרשימה ובבית חולים (4) בתשחץ, מה הפירוש של עושים לרשימה ובבית חולים (4) בתשחץ.