עיר ערבית בארץ

עיר ערבית בארץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עיר ערבית בארץ .
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טייבה.

מידע רנדומלי על הביטוי "טייבה":

הפועל טייבה הייתה קבוצת הכדורגל שייצגה את העיר טייבה, והייתה הקבוצה הראשונה מן המגזר הערבי ששיחקה בליגה הלאומית בכדורגל (אז הליגה הבכירה בישראל).

הפועל טייבה נוסדה בשנות השישים ושיחקה תחילה בליגה ג'. בשנת 1974 העפילה הקבוצה לליגה ב'. בשנת 1986 עלתה לליגה א', ושבע שנים מאוחר יותר העפילה לליגה הארצית.

בשנת 1996 עלתה טייבה לליגה הראשונה בישראל, הליגה הלאומית, לאחר שסיימה במקום הראשון בליגה הארצית. היא הייתה הקבוצה הראשונה מן המגזר הערבי שהעפילה לליגה הראשונה בישראל.

טייבה פתחה את עונתה בליגה הלאומית בצורה טובה: לאחר 6 מחזורים היו לקבוצה 3 ניצחונות, אבל בהמשך קרסה וסיימה את העונה היחידה שלה בליגה הלאומית עם 15 נקודות בלבד.

אירוע טראגי שהתרחש בעונה זו היה מותו של שחקנה ואהיב ג'אברה, שהתמוטט ומת במהלך משחקה של הקבוצה מול בני יהודה תל אביב שנערך ב-4 באפריל 1997.

לאחר שטייבה לא הצליחה להחזיק מעמד בליגה הבכירה היא החלה בירידה חדה לעבר הליגות הנמוכות. שנתיים לאחר שירדה מן הליגה הלאומית, ירדה טייבה לליגה השלישית. בשנת 2002 ירדה לליגה א', וכעבור שנה נוספת, בשנת 2003, ירדה לליגה ב' והשלימה התדרדרות של 4 ליגות ב-7 שנים. עם ירידתה לליגה החמישית התפרקה הקבוצה, ובאותה שנה עלו 2 קבוצות נוספות מן המגזר הערבי לליגה הבכירה: מכבי אחי נצרת ואיחוד בני סכנין.

טייבה בויקיפדיה