עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3)

עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3)

למרות שאתה נשוי, זה יכול להיות לך הרבה מה לומר

פתירת תשבצים היא דרך מצוינת לשפר את אוצר המילים, את המיומנויות האנליטיות ואת כישורי החשיבה הביקורתית שלך. זה גם יכול להיות דרך מהנה ומתגמלת לבלות את זמנך. אם אתה מחפש אתגר ותשוקה מעוררי מוח, פתרון תשחצים הוא בהחלט בשבילך.

אחד הדברים הקשים ביותר בפתרון תשבצים הוא למצוא את המילה הנכונה המתאימה להגדרה. זה נכון במיוחד לגבי הגדרות הנשענות על משחק מילים או על ידע ספציפי. במקרים אלו, עוזרת הסבלנות ותמיד ניתן לחפש עזרה באינטרנט או בספר רמזים.

היום אנחנו הולכים להסתכל על הגדרה ספציפית מתשבץ של "מעריב": "עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3)". הגדרה זו מחייבת אותנו להפעיל את הידע שלנו על התנ"ך ואת כישורי החשיבה הביקורתית שלנו כדי למצוא את התשובה הנכונה.

בהתבסס על רמז בעלת הלמך, אנו יכולים להניח שהתשובה קשורה לאישה בולטת בתנ"ך שהייתה נשואה לגבר בשם למך. אחד הסיפורים הבולטים בתנ"ך הנוגעים לאישה נשואה בשם צילה הוא סיפור למך, נשוי לשתי נשים, עדה וצילה.

כאשר נתקלנו ברמזים בתשבצים המשלבים ידע טריוויה או תרבות פופולרית, עוזרות הגוגל או אתרים אחרים המכילים רשימה מקיפה של עובדות לאימות עובדות. במקרה זה, ניתן להשתמש בגוגל כדי לחפש את משפחת למך ולמצוא מידע על נשותיו ושמותיהן.

לאחר חיפוש בגוגל, אנו מגלים שלמך היה שתי נשים בשם עדה וצילה. בהתבסס על המידע הזה, אנו יכולים להסיק שהתשובה להגדרה היא כנראה "עדה".

התשובה לשאלה בהגדרה היא "עדה", המבוססת על סיפורו של למך, נשוי לשתי נשים, עדה וצילה, בתנ"ך.

אפשרויות: עדה.

ביטויים דומים: עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3) תשבץ, מה זה עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3) בתשחץ, מה הפירוש של עם בעל למך, מה היה לה להגיד במשפט? (3) בתשחץ.