ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5)

ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5)
כיצד לפתור את ההגדרה המאתגרת הזו בתשבץ

כשאתם נתקלים בהגדרה מאתגרת בתשבץ, ישנן כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור לכם למצוא את הפתרון הנכון. אחת מהאסטרטגיות היא לפרק את ההגדרה לחלקים קטנים יותר ולנסות להבין את כל רמז. הבנת הרמזים האישיים האלה תקל עליכם למצוא את המילה או המילים המתאימות שמתאימות לכל חלק בהגדרה.

בהגדרה זו, ישנם שלושה רמזים עיקריים:

1.

ענווה, יושר וצניעות

2.

זורקות

3.

כלי נגינה

הרמז הראשון מתייחס לשלוש תכונות של אדם: ענווה, יושר וצניעות. תכונות אלו בדרך כלל קשורות לאופי טוב ומוסרי.

הרמז השני הוא המפתח ביותר להבנת ההגדרה. אם נחשוב על פעולת ה"זריקה" בהקשר של תכונות האופי, ניתן לפרש אותה כ-"התבטאות" או "גילוי" של תכונות אלו.

הרמז השלישי נוגע לכלי נגינה. מכיוון שהמילה "זורקות" משמשת בהגדרה, ייתכן שהמונח "כלי נגינה" מתייחס למשהו שמשתמשים בו כדי לבטא או להראות את אותן תכונות.

פירוש ההגדרה

כעת, לאחר שניתחנו את כל הרמזים בנפרד, הגיע הזמן לאחד אותם ולתת פירוש כולל יותר להגדרה בכללותה.

ההגדרה "ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5)" מרמזת על משהו שמייצג או מבטא את התכונות של ענווה, יושר וצניעות. משהו שמשמש ככלי לביטוי התכונות הללו.

עם הפירוש הזה בראש, תהיו מצוידים היטב למצוא את הפתרון הנכון להגדרה זו. המשך לפוסט הבלוג לקבלת התשובה ואת השלבים המפורטים לפתרון של החידה.

אפשרויות: מידותטובות.

ביטויים דומים: ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5) תשבץ, מה זה ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5) בתשחץ, מה הפירוש של ענווה, יושר וצניעות זורקות כלי נגינה (5,5) בתשחץ.