ערימת הריסות ואבני מפולת

ערימת הריסות ואבני מפולת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ערימת הריסות ואבני מפולת.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: עי.

מידע רנדומלי על הביטוי "עי":

סֵפֶר יְהוֹשֻׁעַ הוא הספר הראשון בסדר נביאים ראשונים בתנ"ך. הספר מתאר את ראשית תולדות עם ישראל בארץ כנען, החל מרגע הכניסה לארץ כנען ועד מות יהושע בן נון. הספר קרוי על שמו של יהושע, מנהיג עם ישראל לאחר מות משה רבנו, אשר הוביל את תהליך כיבוש הארץ.

לפי חז"ל, מחברו של הספר הוא יהושע בן נון בעצמו, "יהושע כתב ספרו". לעומת זאת, מרבית חוקרי המקרא טוענים כי הוא נכתב בתקופה מאוחרת הרבה יותר – החל מימי מלכות דוד ושלמה ועד לתקופת המלך יאשיהו (המאה ה-7 לפנה"ס). פרופסור יחזקאל קויפמן כתב פירוש לספר יהושע בו הוא טוען לקדמות הספר.

מכל ספרי התנ"ך מאמינים השומרונים בתורה בלבד, אך בתחילת המאה ה-20 נתגלה טקסט שומרוני המכונה "ספר יהושע", המוקדש ברובו לתולדות יהושע בן נון ונבדל במידה רבה מן הספר היהודי. בניגוד לתורה השומרונית, אין מדובר בנוסח קדום של הטקסט המקראי, אלא בכרוניקה מאוחרת, שהתבססה על הדיווח במקרא. לכרוניקה זו אין מעמד קנוני בקרב השומרונים.

ספר יהושע נחלק לארבעה חלקים עיקריים:

הספר מכיל 656 פסוקים המקובצים ב-24 פרקים.

פרק א': ה' אומר ליהושע להכניס את עם ישראל לארץ ובנוסף הוא מבטיח להיות איתם. יהושע מצווה את שוטרי העם להכין את העם למעבר הירדן. כמו כן, יהושע דורש משניים וחצי השבטים לעמוד בהבטחתם למשה וללכת לפני העם כחלוצים.

עי בויקיפדיה