פסלית ואמנית וידיאו ישראלית

פסלית ואמנית וידיאו ישראלית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פסלית ואמנית וידיאו ישראלית.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לנדאו, סיגלית לנדאו.

מידע רנדומלי על הביטוי "לנדאו":

לנדאו (גרמנית: Landau או Landau in der Pfalz) היא עיר בדרום מדינת ריינלנד-פפאלץ בגרמניה. אוכלוסייתה מנתה ב־2005 41,821 תושבים. העיר ממוקמת בלב אזור של כרמים ותעשיית יין. מימי הביניים עד לליל הבדולח הייתה לעיר קהילה יהודית משמעותית, בין הגדולים והעשירים בריינלנד-פפאלץ. (שם–משפחה האשכנזי לנדאו נגזר משם העיר). אחד מתושביה היהודים של העיר היה זכריה פרנק, סבא–רבא של אנה פרנק.

לנדאו בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "סיגלית לנדאו":

דוד שפרבר (נולד ב-1974) הוא אוצר, חוקר ומבקר אמנות, בעיקר יהודית וישראלית.

דוד שפרבר, יליד ירושלים, הוא בנו של הרב פרופסור דניאל שפרבר, ונינו של הרב דוד שפרבר. שפרבר התחנך במוסדות החינוך של הציונות הדתית, למד בישיבת מרכז הרב ובישיבת ההסדר הר עציון. לימודיו האקדמיים כוללים לימודים בארכאולוגיה ולימודי תולדות האמנות באוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטה הפתוחה. כיום שפרבר הוא תלמיד לתואר שלישי במחלקה ללימודי מגדר באוניברסיטת בר-אילן.

שפרבר החל את דרכו כעורך התמונות של כתב העת דעות, שם גם התחיל לכתוב על אמנות יהודית ואמנות ישראלית. מאוחר יותר שימש שפרבר כיועץ באיגוד לפרשנות התלמוד (בראשות פרופ' שמא יהודה פרידמן) וכעורך ויזואלי באוניברסיטה הפתוחה ובבמות אקדמיות. משנת 2002 שפרבר אצר וכתב במסגרת "מרכז ליבר לאמנות יהודית" באוניברסיטת בר-אילן.

בתחילת דרכו עסק שפרבר באמנות היהודית של העת החדשה. לאחר שפרסם מאמרים אחדים על ההיסטוריה האמנותית והדתית של תפילת נשים, ציורי המשיח, ויצוגיו של האל, החל להתמקד באמנות בת זמננו, ובפענוחה דרך מקורות ההשראה היהודיים והישראלים שלה. בעבודתו שפרבר נוהג להשוות בין יוצרים הפועלים בעולם וממשיכים מסורות יהודיות, נוצריות או מוסלמיות.

סיגלית לנדאו בויקיפדיה