פרשה בספר בראשית (3,3)

פרשה בספר בראשית (3,3)
צוללים לפרשיות ספר בראשית: הגדרה מס' 3,3

עולם התשחצים עשיר ומגוון, ופתרון הגדרותיו מצריך ידע נרחב במגוון תחומים. למילים צלובות יש יכולת מופלאה לגרות את המוח, לשפר את אוצר המילים ולהרחיב את האופקים.

בין ההגדרות המופיעות בתשחצים, בולטות במיוחד אלו הנוגעות לטקסטים מקודשים, דוגמת ספר בראשית. ספר זה, מהווה אבן יסוד בדתות רבות, והוא עמוס בסיפורים מרתקים, דמויות בלתי נשכחות ולקחים ערכיים.

ההגדרה שאותה נפצח היום הינה:

>

פרשה בספר בראשית (3,3)

פתרון הגדרה זו מצריך היכרות מעמיקה עם סיפורי ספר בראשית ועם חלוקתו לפרשות. עבור מי שאינו בקיא בפרטי ספר בראשית, משימה זו עשויה להיראות מאתגרת. עם זאת, באמצעות חשיבה שיטתית וכמה רמזים מועילים, נוכל לפתור את החידה ולגלות את הפרשה המסתתרת מאחורי ההגדרה.

ספר בראשית מחולק ל-12 פרשות, וכל פרשה עוסקת בנושא או אירוע מרכזי. הפרשות מסודרות בסדר כרונולוגי, החל מבריאת העולם ועד מות יוסף.

המספר 3,3 בהגדרה מתייחס למיקום הפרשה בספר בראשית. המספר הראשון מציין את מספר הפרק, והמספר השני מציין את מספר הפסוק שבו מתחילה הפרשה. במקרה זה, מדובר בפרק 3, פסוק 3.

כדי לפתור את ההגדרה, עלינו לאתר את הפרשה המתחילה בפרק 3, פסוק 3 בספר בראשית. נפתח את ספר בראשית או נעזר בכלי חיפוש מקוון כדי לאתר את הפסוק המדובר.

הפסוק בפרק 3, פסוק 3, הוא:

>

וַתֹּאמֶר הַנָּחָשׁ אֶל הָאִשָּׁה: אַף כִּי אָמַר אֱלֹהִים לֹא תֹאכְלוּ מִכֹּל עֵץ הַגָּן.

פסוק זה מהווה את פסוק הפתיחה של סיפור גן העדן, המספר על ניסיון הנחש ועל חטא האדם הראשון. הסיפור מהווה אירוע מכונן בנרטיב של ספר בראשית, ולכן מתבקש שתהיה לו פרשה משלו.

מכאן, אנו יכולים להסיק כי

הפרשה המתחילה בפרק 3, פסוק 3 בספר בראשית היא פרשת בראשית עצמה

.

אפשרויות: חיישרה.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 27/05/2024