צמח אופייני לאזורים טרופיים

צמח אופייני לאזורים טרופיים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צמח אופייני לאזורים טרופיים .
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ניל, מימוזה.

מידע רנדומלי על הביטוי "ניל":

סטיבן רוי אלברט ניל (אנגלית: Stephen Roy Albert Neale; נולד ב-9 בינואר 1958) הוא פרופסור לפילוסופיה באוניברסיטת ראטגרס, ניו ג'רזי. הוא מומחה לפילוסופיה של הלשון, ועיקר עיסוקו במשמעות ופרשנות (interpretation). כמו כן הוא עוסק בהיסטוריה של הפילוסופיה האנליטית, והנו אחד מגדולי המומחים בעולם בתאוריית התיאורים של ברטרנד ראסל, בפילוסופיה של פול גרייס ודונלד דייוידסון, ובמשפחה של טיעונים פורמליים הידועים בכינוי 'טיעוני קלע' (Slingshot arguments). הכתבים הידועים ביותר מפרי עטו הם ספריו Descriptions מ-1990 ו- Facing Facts מ-2001, והמאמרים "Meaning, Grammar and Indeterminacy" מ-1987 ו- "Term Limits" מ-1993.

סטיבן ניל הצטרף למחלקה לפילוסופיה באוניברסיטת רטגרז ב-1999. קודם לכן שימש כפרופסור לפילוסופיה באוניברסיטת קליפורניה בברקלי (1990 – 1999), פרופסור לפילוסופיה בקולג' בירקבק באוניברסיטת לונדון (1996 – 1997), וכמרצה לפילוסופיה באוניברסיטת פרינסטון (1988 – 1990). את הדוקטורט הוא השלים באוניברסיטת סטנפורד (1988), תחת הנחייתו של ג'ון פרי. הוא זכה במלגת גוגנהיים (2002), במלגה מהקרן הלאומית למדעי הרוח, במלגת אורח של ה- (Rockefeller Foundation (1995, שהה כפרופסור אורח מאוניברסיטאות רבות, ביניהן אוניברסיטאות סטנפורד, אוקספורד, לונדון ואיסלנד.

ניל בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מימוזה":

דף קטגוריה זה כולל את 19 הדפים הבאים, מתוך 19 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

מימוזה בויקיפדיה