שחקן וזמר ישראלי

שחקן וזמר ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקן וזמר ישראלי .
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גידי גוב.

מידע רנדומלי על הביטוי "גידי גוב":

תקליט ראשון הוא אלבום הבכורה של גידי גוב שיצא בשנת 1978.

גידי גוב היה בשנת 1978 לאחר פעילותו כסולן להקת הנח"ל ולהקת כוורת, לפני פעילותו כסולן להקת גזוז ולאחר מספר רב של הקלטות לפרויקטים שונים. עם זאת לא הקליט עד לשלב זה אלבום עצמאי, והיוזמה להקלטת אלבום הועלתה על ידי דודו אלהרר, שהפיק את האלבום.

ליצירת האלבום גויס יוני רכטר, שותפו של גוב לכוורת, שכבר היה לאחר הלחנת השירים בפרויקט הכבש השישה עשר ושותפות בהרכב 14 אוקטבות. רכטר הפיק מוזיקלית את האלבום, הלחין ועיבד את רוב השירים בו, כשאת הנותרים הלחין ועיבד יצחק קלפטר, אף הוא מיוצאי כוורת. את המילים לרוב השירים כתבו הפזמונאים דן מינסטר, יעקב גלעד ועלי מוהר, ביניהם השיר "שלוש בלילה בעיר" של מינסטר ורכטר שבוצע בפסטיבל הזמר והפזמון של אותה שנה. באלבום נכללו שתי הקלטות קודמות של גוב באלבום "שירי א"י הישנה": השיר "סורו מני" של המשורר אלכסנדר פן והשיר "זמר לספינה" שכתב חיים חפר והלחין דוד זהבי. כמו כן נכלל באלבום השיר "בבוקר", שכתב יהודה עמיחי והלחינה יהודית רביץ עוד בהיותה בת 16, כשהיא מייעדת אותו לגוב אף שטרם נפגשו. בנוסף לשירים נכללה גם רצועה אינסטורמנטלית בשם "התעוררות" שהלחין רכטר.

גידי גוב בויקיפדיה