שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6)

שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6)

כותרת:

פיצוח תשחצים: השלמת כל המשימות

מטא תיאור:

גלה את תשובה לתשחץ המסקרן: "שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6)". גש לפוסט זה לקבלת תובנות ותוכן מועיל בנושא פתרון תשחצים.

מבוא:

בעולם התשחצים, מילים וביטויים מפתים משחקים תפקיד מרכזי בפענוח האמת. הגדרות מעורפלות ומושגים חבויים מאתגרים את חושי השחקן ומעוררים סקרנות אינטלקטואלית. בין אינספור ההגדרות שממלאות את דפי התשחצים, ישנן הגדרות שגורמות לנו לעצור, לחשוב מחדש ולהתעמק בעומקיהן.

אחת מההגדרות האלה היא, "שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6)". במבט ראשון, הגדרה זו נראית פשוטה מספיק. עם זאת, כאשר אתה מתחיל לנתח את מילותיה, מתחילים להתגלות גוונים נוספים של משמעות.

מילת המפתח בהגדרה זו היא "הושלמו". משמעות הדבר היא שהנושא, "משימות", כבר הושלם. לכן, התשובה צריכה להיות שם עצם המתאר משהו חלופי אך קשור למושג הושלם. משהו שבא אחר השלמת פעולה או סדרה של פעולות.

כותרת H2:

חיפוש רמזים נוספים

בנוסף למילה "הושלמו", להגדרה יש רמז נוסף שיכול לעזור לנו לצמצם את התשובות האפשריות. זו המילה "כל". זה אומר שהתשובה צריכה להיות מונח יחידני המתייחס לאוסף המשימות. משהו שמייצג את קבוצת המשימות בשלמותה.

כותרת H2:

פריסת התשובות האפשריות

בהתחשב ברמזים אלה, בואו ננסה להעלות כמה תשובות אפשריות להגדרה:

סיום

גמר

תוצאה

פתרון

השלמה

סיכום

כל אחת מהתשובות הללו מתייחסת למושג של סיום או השלמה של סדרה של פעולות. עם זאת, רק תשובה אחת עומדת בכל הקריטריונים שנקבעו על ידי ההגדרה:

תשובה:

השלמה

אפשרויות: הושלמו.

ביטויים דומים: שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6) תשבץ, מה זה שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6) בתשחץ, מה הפירוש של שיר השלימה את כל המשימות. כל המשימות _. (6) בתשחץ.